اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

روزانه 100 هزار نفر از طریق قطار شهری مشهد جابه‌جا می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بهره‌برداری شرکت قطار شهری مشهد گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری روزانه 100هزار نفر از قطار شهری مشهد استفاده می‌کنند.

روزانه 100 هزار نفر از طریق قطار شهری مشهد جابه‌جا می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مسعود بیژنی با اشاره به این موضوع که از زمان بهره‌برداری قطار شهری مشهد 5 ‌میلیون نفر برای جابه‌جایی از این سامانه استفاده کرده‌اند، افزود: در حال حاضر روزانه میزان جابه‌جایی مسافران با قطار شهری حدود 50هزار نفر است که پیش‌بینی می‌شود با کاهش سر فاصله زمانی رسیدن قطار به ایستگاه به حدود پنج دقیقه این عدد روزانه به حدود 100 هزار نفر در روز افزایش پیدا می‌کند.
مدیرعامل بهره‌برداری شرکت قطار شهری مشهد ادامه داد: محموله بعدی واگن‌های قطار شهری مشهد به زودی وارد بندر شهید رجایی و پس از 58ساعت وارد مشهد می‌شود، سپس مراحل مونتاژ و آزمایش‌های اولیه بر روی آنها انجام شده و بر خط سرویس‌دهی قرار می‌گیرند.
بی‍ژنی تاکید کرد: محموله بعدی واگن‌های قطار شهری نیز در بندر دالیان چین آماده بارگیری است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد افزود: از اسفندماه سال گذشته که خط یک قطار شهری مشهد به بهره‌برداری رسیده تاکنون 33واگن وارد مشهد شده که در قالب 11قطار که هر یک دارای سه واگن است، به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند.
بیژنی ادامه داد: اکنون 9 رام قطار در خط یک قطار شهری مشهد بر روی خط به مسافران سرویس‌دهی می‌کند و دو رام قطار به صورت رزرو در ابتدا و انتهای خطوط آماده فعالیت هستند و در صورت بروز مشکل در قطارهای موجود در خط وارد ناوگان می‌شود.
وی افزود: تا پایان سال جاری 60 واگن وارد مشهد شده که در قالب 20 قطار در سر فاصله زمانی پنج دقیقه‌ای به مسافران سرویس‌دهی می‌کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول