اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداران مدارس شهرری با وظایف مدیریت شهری آشنا شدند

خبرگزاری فارس: نشست آموزشی آشنایی با شرح وظایف مدیریت شهری ویژه شهرداران مدارس جنوب تهران در شهرری برگزار شد.

شهرداران مدارس شهرری با وظایف مدیریت شهری آشنا شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران پیش از ظهر امروز به همت واحد آموزش و مشارکت های شهروندی ناحیه 5 شهرری و در راستای اجرای طرح شهردار مدرسه جلسه آموزشی آشنایی با شرح وظایف مدیریت شهری ویژه شهرداران مدارس در شهرری برگزار شد.
شهردار ناحیه 5 شهرری در حاشیه این نشست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: با توجه به برگزاری انتخابات شهرداران مدرسه در سطح مدارس راهنمایی، کارگاه آموزشی با موضوع شهردار مدرسه و شرح وظایف آن در مدارس حضرت قاسم (ع) و فرزانگان حضرت زینب (س) ویژه شهرداران مدرسه برگزار شد.
احمد غلامی تاکید کرد: در این جلسه آموزشی دانش‌آموزان منتخب در طرح شهردار مدرسه با شرح وظایف شهردار مدرسه و هر یک از معاونان آن آشنا شدند.
وی در ادامه با اشاره به طرح شهر در دست بچه‌ها عنوان کرد: این برنامه‌ها عبارتند از برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و سرگرمی متنوع که برای شهروندان منطقه به‌ ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود. 
غلامی در ادامه با اشاره به تاکید شهردار تهران برای اجرای طرح محله محوری و شهروند مداری افزود: امسال  قصد داریم مدیریت محله‌ها و شهر را به دست بچه‌ها بسپاریم تا در کنار تحصیل، آنها را با مشاغل و مسئولیت‌های مختلف در شهرداری آشنا کنیم.
شهردار ناحیه 5 شهرری تاکید کرد: تاکنون استقبال خوبی از این طرح صورت گرفته است و کودکان و نوجوانان بسیاری برای شرکت در آن اعلام آمادگی کرده‌اند. 
غلامی در پایان با اشاره به موقعیت ویژه ری تصریح کرد: شهرری یکی از بزرگ‌ترین و جنوبی‌ترین مناطق شهر تهران است و جمعیت یک میلیونی آن نیازمند خدمات فرهنگی اجتماعی بسیاری هستند و از آنجا که در این منطقه آداب و رسوم سنتی خاصی مرسوم است، سعی داریم با تلفیق این سنت‌ها با نیاز امروز آنها اوقات فراغت شاد و متنوعی را برای آنها به اجرا در بیاوریم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول