اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت ترافیک شهری در شهرداری بجنورد ایجاد شد

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری بجنورد از ایجاد یک معاونت جدید با عنوان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهری در این شهرداری خبر داد.

معاونت ترافیک شهری در شهرداری بجنورد ایجاد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، کیوان دژهوت گفت: واحد حمل و نقل و ترافیک شهری بر اساس نظر سنجی و اقدامات کارشناسی و مصوبه شورای اسلامی شهر به معاونت ترافیک شهری ارتقا یافت.
وی اظهار داشت: این اقدام در راستای ارائه خدمات بهتر، سیاست گذاری و ایجاد هماهنگی بیشتر در حمل و نقل و ترافیک شهری انجام گرفته است.
دژهوت تصریح کرد: اجرای طرح‌های ترافیکی در مدیریت شهری بهبود نسبی داشته است اما به منظور کنترل و مدیریت ترافیک شهری نیاز به اقدامات زیربنایی با ساختار مدرن مبتنی بر دانش و فناوری روز دارد که با ایجاد معاونت و افزایش حوزه فعالیت آن می‌توان انتظار داشت اقدامات زیربنایی را به انجام رساند.
وی گفت: معضل ترافیک شهری چالش پیش روی شهرداری است و برای نظارت و کنترل آن اقدامات متعددی را در دستور کار دارد.
سرپرست شهرداری بجنورد ایجاد پارکینگ‌های عمومی، اجرای طرح پارکبان، اصلاح تقاطع و میادین، حمایت از بخش خصوصی در ایجاد پارکینگ طبقاتی، نظارت بر تردد آسان و ایمن در شهر با استفاده از علایم ترافیکی و ... از جمله اقداماتی برشمرد که در این شهر در دست انجام است.
وی تصریح کرد: انتظار ما از این معاونت، سیاست گذاری، آموزش، ایجاد هماهنگی در امر ترافیک شهری  و حمل و نقل عمومی، نظارت و برنامه ریزی است  تا امکان تردد آسان و سریع و ایمن شهروندان در شهر فراهم شود.
سپس طی صدور حکمی، حمیدی به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری بجنورد معرفی شد.
شهرداری بجنورد دارای سه منطقه (یک، دو، مهر) و پنج سازمان (اتوبوسرانی، تاکسیرانی، پارک‌ها و فضای سبز، آتش نشانی و خدمات ایمنی، آرامستان) و دارای سهم عمده در احداث سازمان کمپوست و دارای شش معاونت (معماری و شهرسازی، اداری مالی، فرهنگی اجتماعی، فنی و عمرانی، خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک شهری) است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول