اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان فارس:

فتنه با نام دیگری در راه است

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، فتنه‌ها با نام و شکل‌های دیگر از سوی معاندان داخلی و خارجی در راه‌اند.

فتنه با نام دیگری در راه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، تورج موید صبح امروز در بیست و ششمین گفتمان فرهنگی معاونان اداره کل ورزش و جوانان فارس اظهار داشت: روز 9 ‌دی ماه مردم به صورت خودجوش بار دیگر وارد صحنه‌های انقلاب شده و در برابر توطئه‌های دشمنان از اهداف مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی حمایت کردند و حماسه‌ای دیگر ساختند.
موید خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی بار دیگر در مقابله با ترفندهای استکبار که در قالب جنبش سبز و جریان انحرافی، قصد تخریب باورهای اعتقادی و دینی جامعه را داشت با حضور میلیونی خود، خواستار ریشه‌کنی فساد دشمنان این مرز و بوم شدند.
وی با اشاره به اینکه دشمن قسم خورده ایران اسلامی نتوانسته از مرزها وارد کشور شود اما از داخل قصد تضعیف و تخریب انقلاب اسلامی را در سر دارد، افزود: استکبار با راه‌اندازی جنگ نرم نوک پیکان حمله‌های خود را سمت خانواده‌ها قرار داده تا از این طریق به امیال خود دست یابد.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس اضافه کرد: خانواده‌ها باید با هوشیاری، حضور مستمر در صحنه‌ها داشته باشند و فریب حیله‌ها و ترفندهای ضد انقلاب را نخورند و همواره در خط ولایت فقیه حرکت کنند.
مسئول امور روحانیان، ائمه جمعه و نهاد رهبری در استان فارس نیز در این مراسم در مورد اهمیت روز 9 دی ماه گفت: بصیرت به معنای دوست و دشمن شناسی و آگاهی نسبت به مسائل و اتفاق‌های اطراف خود است.
حجت‌الاسلام عباس زارعی خاطر نشان کرد: حضور حداکثری مردم در نخستین انتخابات بعد از فتنه سال 88 از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این راستا مقام معظم رهبری به انتخاب فرد اصلح تأکید فراوان داشته‌اند.
وی بیان داشت: دشمن شناسی، داشتن بصیرت و آگاهی از جمله مواردی است که بارها مقام معظم رهبری در سخنان خود به آن تأکید داشته‌اند، بنابراین باید برای تحقق فرامین معظم‌له از تمام توان و ظرفیت‌ها استفاده شود.
انتهای پیام/و۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول