اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت آیت‌الله علم‌الهدی از انتخابات دهم و حماسه نهم دی

فتنه سال 88 برنامه‌ای سازماندهی شده برای تخریب اصل نظام و جایگاه ولایت فقیه بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد که فتنه پس از انتخابات 88 یک برنامه سازماندهی شده برای تخریب اصل نظام و جایگاه ولایت فقیه بود.

فتنه سال 88 برنامه‌ای سازماندهی شده برای تخریب اصل نظام و جایگاه ولایت فقیه بود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامی‌داشت حماسه نهم دی‌ماه و در جمع ائمه‌جماعات و اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد مشهد اظهار داشت: اگر نهم دی‌ماه در زمان حضرت سیدالشهدا(ع) رخ می‌داد، آن حضرت به شهادت نمی‌رسیدند.
نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب مسئله ساده‌زیستی برای ما به عنوان یک اصل حاکم و نوعی امتیاز محسوب می‌شد ولی بعد از دفاع مقدس توسعه اقتصادی با الگوی غربی در جامعه تحول یافت و تجمل‌زیستی به جای ساده‌زیستی به امتیاز تبدیل شد.
وی اظهار کرد: در دولت‌های آن زمان استکبارستیزی که به عنوان یک اصل در جامعه مطرح بود به عنوان تنش‌زدایی مطرح شد و در دولت اصلاحات گفتمان استکبارستیزی جامعه به گفتمان تنش‌زدایی تبدیل و آزادی و بی‌بندو باری در جامعه مطرح شدند. 
علم‌الهدی خاطرنشان کرد: جریان‌های سیاسی و اصلاحات با نوعی تحول‌سازی‌ها سعی می‌کردند مردم را با این نوع گفتمان عادت بدهند ولی بعد از آن دولت نهم از سقوط گفتمان اصیل انقلاب جلوگیری کرد.
وی اظهار کرد: در دولت اصلاحات که برخی دولت‌مردان تلاش می‌کردند به تصمیم‌ها و ترفندهای معاندان مستکبران برای توقف فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان تن در دهند ولی بزرگ‌ترین قهرمانی احمدی‌نژاد و دولت نهم شکستن پلمب تاسیسات هسته‌ای کشور بود.
علم‌الهدی اظهار داشت: جریان اصلاحات به این نتیجه رسید‌ که اگر در انتخابات دهم پیروز نشوند و وضع کشور را به قبل از زمان دولت نهم برنگردانند برای همیشه قدرت را از دست می‌دهند.
امام‌ جمعه مشهد افزود: مقام معظم رهبری نخستین کسی بودند که توطئه فتنه را متوجه شدند و در آبان ماه سال 87 که تا زمان فتنه بعد انتخابات چند ماه فاصله بود، بر لزوم بصیرت در برابر ترفندهای معاندان و عواملشان تاکید می‌کردند.
وی در تشریح دلایل مطرح شدن موسوی به عنوان کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: این شخص در مصاحبه‌ای با روزنامه آلمانی عنوان کرده بود هر کس پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری بشود باید به عنوان رئیس‌جمهور مردم را به صحنه آورده و خواستار محدود شدن اختیارات رهبر معظم انقلاب تنها در چارچوب اصل 110 قانون اساسی شود.
وی افزود: جریان فتنه بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری اصول نظام و ولایت‌فقیه را آماج ترفندهای خود قرار داده بود در حالی که اگر برخی اشخاص ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را داشتند باید با فردی که تقلب کرده برخورد می‌کردند و یا خواستار برخورد با وی می‌شدند، ولی این قبیل افراد در جریان فتنه، مقام معظم رهبری را مورد هدف شعارهای خود قرار ‌دادند.
امام‌جمعه مشهد تصریح کرد: این نشان داد که جریان فتنه یک برنامه سازماندهی شده برای ضربه زدن به اصل نظام و ولایت‌فقیه بود. 
 انتهای پیام/ش10/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول