اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

9 دی آزمونی سخت برای ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه نور گفت: نهم دی آزمونی سخت برای ملت ایران بود.

9 دی آزمونی سخت برای ملت ایران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سید حسین امیری ظهر امروز در آخرین جلسه هماهنگی بزرگداشت 9دی بیان داشت: حقیقت مطلب این است که پس از 30 سال از پیروزی انقلاب غربلی صورت گرفت و سره از ناسره جدا و شناسایی شد.
وی اظهار داشت: 9 دی باعث شد تا افراد وفادار به نظام اسلامی و انقلاب از کسانی که ظاهر اسلامی به خود گرفته بودند شناخته شوند و خط آنها مشخص و روشن شود.
امام جمعه نور تصریح کرد: ظاهر کار به وفاداران نظام سخت گذشت اما باطنی بسیار خوب داشت و آن آگاه‌سازی بود که موجب شد مردم دشمن‌شناس شوند و اگر این اتفاق نمی‌افتاد قطعا مشکلات دیگری پیش می‌آمد.
امیری خاطرنشان کرد: اگر این اتفاقات نمی‌افتاد شاید بحرانی که در کشورهای عربی رخ داد و به اروپا و آمریکا سرایت کرده به صورت حاد در کشور ما بوجود می‌آمد.
امام جمعه نور با اشاره به تجربه مردم از 9 دی بیان داشت: این تجربه در نظام اسلامی موجب شد تا در وقایع و ناامنی در جهان امروز، کشور ما امن‌ترین کشور دنیا باشد و این امر نشان می‌دهد که مردم و نظام وابستگی شدید بهم دارندو همدیگر را پشتیبانی می‌کنند.
وی تصریح کرد: وابستگی مردم و نظام موجب می‌شود تا هر زمان که می‌بینند دشمن درصدد ضربه‌زدن به انقلاب و نظام است با هم همراه می‌شوند و حماسه‌های بزرگ خلق می‌کنند.
امیری حماسه 9 دی را میثاق عظیم با ولایت ذکر کرد و آن را آبی بر آتش همه فتنه‌ها دانست که چشم فتنه را کور کرد.
امام جمعه نور تصریح کرد: همانطور که 22 بهمن یک روز سرنوشت‌ساز و ایام‌الله برای کشور ماست روز 8 دی نیز ایام الله است و پیروزی غرورآفرین ملت ایران را رقم زد.
وی روز 9 دی و حضور گسترده مردم در پشتیبانی و حمایت از اسلام را بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: با لطف الهی و عنایات بی‌شائبه ولی عصر(عج) پایه‌های نظام اسلامی محکم‌تر شد و قلوب مومنین روشن شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول