اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

9 دی مهر باطل بر سناریوی دشمنان اسلام زد

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: نهم دی ماه مردم انقلابی با بصیرت اندیشی کامل جلوی سناریویی که دشمنان برای زیر سئوال بردن مشروعیت نظام اسلامی و اساس قانون اساسی راه‌اندازی کردند را گرفتند.

9 دی مهر باطل بر سناریوی دشمنان اسلام زد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، حسن عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور گسترده و یکپارچه مردم در حمایت از ولایت‌ فقیه و مقام معظم رهبری در این روز تمام نقشه‌های فتنه‌گران را خنثی کرد.
وی گفت: این حرکت مردمی در 9 دی 88 شبیه حرکت‌های صدر اسلام و اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
این مسئول افزود: فتنه‌گران با برنامه‌ریزی خودشان تلاش کردند تا با بهانه قرار دادن انتخابات ریاست جمهوری به رهبری صدمه بزنند.
عباسی خاطرنشان کرد: 9 دی یک روز ملی و سرنوشت ساز برای ایران اسلامی بود و جوانان غیور و بسیجیان سلحشور با حضور به موقع در صحنه بقایای فتنه را ریشه کن کردند.
وی گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی با بصیرت اندیشی کامل در 9 دی جلوی سناریویی که دشمنان برای زیر سئوال بردن مشروعیت نظام اسلامی و اساس قانون اساسی راه‌اندازی کردند را گرفتند و با حضور میلیونی و پرشور خود اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در بین نظام‌های سیاسی جهان را به نمایش گذاشتند.
فرماندار بوکان ادامه داد: باید هر ساله با برگزاری برنامه‌های مختلف یاد این حماسه کشوری زنده نگه داشته شود.
عباسی برای برگزاری باشکوه این روز تاریخی از فعالان فرهنگی رؤسای ادارات و نهادهای دولتی، بسیجیان و فعالان قرآنی برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد.
وی از همه مسئولان خواست در برنامه‌های خودشان زوایای مختلف فتنه‌ها را برای مردم به ویژه جوانان بازگو کنند.
این مسئول ادامه داد: در حماسه 9 دی ماه ملت شجاع ایران توانست بر این فتنه پیروز شود و برای همیشه شکست دشمنان را رقم بزند.
عباسی به شکست‌های مکرر آمریکا در برابر نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: ماه گذشته، هواپیمای جاسوسی آمریکا به دست نیروهای پرتوان و متخصص نظام اسلامی افتاد و پر رویی دشمن به گونه‌ای بود که حتی تقاضای باز پس‌گیری هواپیمای جاسوسی خود را داشت.
انتهای پیام/و۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول