اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

9 دی درس دیروز، راه امروز و سازنده آینده انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: 9 دی درس دیروز، راه امروز و سازنده آینده انقلاب است.

9 دی درس دیروز، راه امروز و سازنده آینده انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالرضا آزادی طی پیامی با بزرگداشت حماسه مردم در نهم دی ماه، به حوادث ناگوار پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 و اقدامات برنامه ریزی شده جریان فتنه در جهت تضعیف نظام اشاره کرد و اظهار داشت: حماسه نهم دی نماد آگاهی، بصیرت و ولایتمداری ملت بزرگ ایران و تجلی قدرت و تحقق وعده‌های خداوند تبارک و تعالی بود.
وی افزود: در این روز ملت فهیم و رشید، به ویژه نسل سومی‌های انقلاب یکپارچه قیام کردند و با حضور در صحنه طومار فتنه‌گران و حامیان مستکبر آنها را در هم پیچیدند و با امام، مقتدا و رهبر خود تجدید عهد و پیمان کردند.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: یوم الله 9 دی در طراز روزهای بزرگ انقلاب باید زنده بماند و ابعاد آن تبیین شود.
وی گفت: حماسه 9 دی نشان داد که ملت بزرگ ایران با پافشاری بر آموزه‌های دینی و انقلابی، بر عهد خود با امام(ره) و شهدا، پایبند بوده و علی زمان خویش را تنها نمی‌گذارد.
سردار آزادی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: حماسه این روز، پایانی بود بر حیات سیاسی معدود خواص بی بصیرتی که در خواب غفلت و سکوت بسر می‌برند و جریان 9 دی درس دیروز، راه امروز و سازنده آینده انقلاب ماست که همانند یوم الله 22 بهمن باید همواره در رگ‌های انقلاب جاری باشد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول