اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان:

9 دی ماه با بصیرت ملت ایران ماندگار شد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: حماسه 9 دی ماه با بصیرت و آگاهی ملت غیور و فهیم ایران اسلامی ماندگار شد.

9 دی ماه با بصیرت ملت ایران ماندگار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام محمد پورذهبی امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی ماه اظهار داشت: مردم بصیر و فهیم انقلاب اسلامی روز 9 دی سال 88 در راستای لبیک‌گویی به ندای مقتدایشان با حضور حماسی خودشان، راهپیمایی بی‌نظیر و بی‌سابقه را رقم زدند که برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.
وی به حضور حماسی و بی سابقه مردم در راهپیمایی 9 دی 88 اشاره کرد و افزود: پس از برگزاری انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری سران فتنه به بهانه تقلب در انتخابات اقدام به کارشکنی کرده و با فراخواندن طرفدارانشان در خیابان‌ها به اموال عمومی خسارات بسیار زیادی را وارد و حتی تعدادی را بی‌گناه به شهادت رساندند.
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان بیان کرد: میرحسین موسوی که قبل از شمارش آراء با ادعای واهی خود را پیروز انتخابات معرفی کرده بود با چراغ سبز دشمنان خارجی و با حمایت رسانه‌های غربی، وزارت کشور و شورای نگهبان را متهم به تقلب در انتخابات معرفی کرد و با صدور بیانیه‌های متعدد زمینه بروز فتنه بزرگ را رقم زد. 
پورذهبی جمهوریت و اسلامیت را دو رکن انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنها ابتدا جمهوریت نظام را مورد هدف قرار دادند که در پی حضور بیش از 80 درصد مردم در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور با 24 میلیون آراء، سیلی محکمی دریافت کردند و پس از آن رکن دوم انقلاب یعنی اسلامی بودن انقلاب را مورد هدف قرار دادند که پس از انتخابات و با بکارگیری عوامل داخی‌شان یعنی سران فتنه میرحسین موسوی و مهدی کروبی شروع به اهانت به مقدسات اسلامی و شخص مقام معظم رهبری کردند.
وی با اشاره به اهانت سران فتنه و طرافداران آنها به مقدسات اسلامی پس از انتخابات اشاره کرد و عنوان داشت: پس از انتخابات طرفداران سران فتنه در نماز جمعه تهران، در راهپیمایی روز قدس و 16 آذر روز دانشجو مقدسات اسلامی و ولایت‌فقیه را مورد اهانت بی سابقه خود قرار دادند و  اوج این اهانت‌ها در روز عاشورای 88 بود که با حمله به دستجات و عزاداری و به آتش کشیدن مساجد منجر شد. 
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در پی اهانت به مقدسات اسلامی در روز عاشورا، مردم بصیر و فهیم انقلاب اسلامی روز 9 دی سال 88 در راستای لبیک گویی به ندای مقتدایشان با حضور حماسی خود راهپیمایی بی‌نظیر و بی سابقه را رقم زدند که برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول