اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان:

تیم خانه شمشیربازی امید استان اصفهان است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده، تیم خانه شمشیربازی استان اصفهان را به قله‌های رفیع پیروزی می‌رسانیم.

تیم خانه شمشیربازی امید استان اصفهان است
فرهاد رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت شمشیربازی استان اصفهان تیم خانه شمشیربازی را در قالب دو رده سنی نوجوانان و جوانان راه‌اندازی کرده است.
وی با بیان اینکه تیم شمشیربازی ذوب‌آهن اصفهان در رقابت‌های لیگ شمشیربازی همواره جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: برای نشان دادن استعداد‌های شمشیربازی نوجوانان و جوانان اصفهانی و ورود به جایگاه‌ قهرمانی آینده کشور، تیم خانه شمشیربازی راه‌اندازی شده است.
دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان اظهار داشت: از مواردی که هیئت شمشیربازی استان اصفهان با آن سر و کار دارد حضور زیاد شمشیربازان رده سنی بزرگسالان است که با ایجاد تیم خانه شمشیربازی این مشکل برطرف شده است.
وی با اشاره به اینکه تیم خانه شمشیربازی در سطح کشور از جایگاه 9 گانه، رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است، تاکید کرد: در حال حاضر تنها موردی که برای هیئت شمشیربازی استان اصفهان اهمیت دارد وارد شدن نوجوانان و جوانان شمشیرباز اصفهانی به میادین حرفه‌ای شمشیربازی است.
رضایی اضافه کرد: خانه شمشیربازی استان اصفهان از 15 بازیکن، سه مربی و یک سرپرست تشکیل شده است.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به رقابت‌های لیگ شمشیربازی بانوان کرد و گفت: در جمعه آینده این مسابقات برگزار می‌شود و هیئت شمشیربازی استان اصفهان در حال حاضر به دنبال یک حمایت‌کننده دلسوز ورزشی است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول