اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان بوشهر:

اجازه تکرار فتنه‌ای دیگر را نمی‌دهیم

خبرگزاری فارس: بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان بوشهر اعلام کرد: ما دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی استان بوشهر به سران فتنه و جریان انحرافی هشدار می‌دهیم که اجازه تکرار فتنه‌ای دیگر را نمی‌دهیم.

اجازه تکرار فتنه‌ای دیگر را نمی‌دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان بوشهر در بیانیه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان بوشهر به مناسبت 9 دی آمده است: از روزی که انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام  خمینی (ره) به پیروزی رسید تا به امروز بدخواهان این نظام و انقلاب همیشه در تکاپوی به زانو در آوردن این نظام و انقلاب بوده‌اند.
در ادامه این بیانیه آمده است: هشت سال جنگ تحمیلی و به شهادت رسیدن دلیران این مرز و بوم سبب شد تا نهال نو رسیده انقلاب با خون جوانان آبیاری شود و درختی تناور شود.
این بیانیه می‌افزاید: ملت ایران در راه حفظ این نظام و انقلاب با درک فضیلت های آن همیشه در وسط میدان بوده و هستند.
در بیانیه بسیج دانش‌آموزی آمده است: مردم ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات سال 88 بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که نظام حاکم بر ایران نظامی برآمده از خود مردم و با تکیه بر ایمان و تقوا و ولایت است و تا زمانی که دو بال ولایت و شهادت موتور محرک این جامعه شیعی باشد هرگز به دلشان نه ترسی خواهد بود و نه حزنی.
در این بیانیه آمده است: نهم دیماه  88 را می‌توان سر آغاز فصلی نو در انقلاب اسلامی ایران دانست، آغاز فصل بصیرت و ولایت پذیری.
در این بیانیه آمده است:‌ بی شک 9 دی نه تنها به فتنه گران بلکه به تمامی جهانیان نشان داد که اگر عاشورایی دیگر بخواهد تکرار شود این بار حسین زمان کشته نمی‌شود، به فرموده امام خامنه‌ای مردم ایران با شناخت موقعیت و درک نیاز به حضور خود در 9 دی این انقلاب را بر ضد میکروب های سیاسی و اجتماعی واکسینه کردند.
در بیانیه بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر آمده است: امروز که در آستانه سالروز یوم الله 9 دی قرار داریم بی شک مردم همیشه در صحنه و امت حزب‌الله ایران و به‌ویژه جوانان بصیر و ولایی ایران که حقا کم از جوانان زمان پیامبر ندارند با حضور خود در گردهمایی 9 دی بار دیگر به امام خود لبیک می‌گویند و با آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری تجدید پیمانی دوباره می‌بندند.
بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان بوشهر در بیانیه خود آورده است:  ما دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی استان بوشهر به سران فتنه و جریان انحرافی هشدار می‌دهیم که اجازه تکرار فتنه‌ای دیگر را نمی‌دهیم تا بار دیگر قلب اماممان به درد بیاید و اجازه نخواهیم داد که صفین تکرار شود و قرآن سر نیزه غالب بر قرآن ناطق شود.
این بیانیه می‌افزاید: بی‌شک بیداری اسلامی بوجود آمده در منطقه از آثار و برکات این نظام و محصول صدور انقلاب ایران است و مطمئنا چشم امید تمام این انقلاب‌ها به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
در ادامه این بیانیه آمده است:‌ ما دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی با حمایت دوباره خود از این انقلاب‌ها و جنبش‌ها اعلام می‌داریم که اجازه نخواهیم داد که عده‌ای اندک با بی بصیرتی خود و با بوجود آوردن فتنه سبب ایجاد خلل در رسیدن نظام جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود شوند و سبب ناامیدی این انقلاب‌ها و جنبش‌های اسلامی شوند چرا که چشم امیدشان به انقلاب ایران است.
در بیانیه بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر آمده است: حال که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و به دلیل آنکه نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 است تمامی فتنه گران و استکبار از هیچ تلاشی برای عدم حضور حداکثری مردم در این انتخابات دریغ نمی‌کنند.
این بیانیه می‌افزاید: ما دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی استان بوشهر اعلام می‌داریم که همانند گذشته با بهره گیری از رهنمودها و منویات امام خامنه‌ای با شرکتی حداکثری در انتخابات بار دیگر جهانیان را مبهوت حضور حماسی خود می‌کنیم و از تمام ملت همیشه در صحنه ایران نیز می‌خواهیم تا بار دیگر مشتی پولادین بر دهان استکبار و دشمنان این نظام و انقلاب بکوبند.
در بیانیه بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر آمده است: ما دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی استان بوشهر با تمام توان خود همانند گذشته در صحنه حضور داریم و اعلام می‌داریم اگر کسی بخواهد به این نظام انقلاب تعدی و دست درازی نماید با فرماندهی امام خامنه ای دست او را از ریشه قطع می‌کنیم و با حرکت در مسیر نورانی انقلاب و با توجه به منویات و فرمایشات امام خامنه‌ای قله‌های پیشرفت را طی می‌کنیم و با شعار  " حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست" تا آخرین قطره خون از این انقلاب و نظام و دستاوردهای آن دفاع می‌کنیم.
انتهای پیام/غ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول