اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

فرهنگ ایثارگری و شهادت فتنه‌گران 88 را رسوا کرد

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: آن‌چه فتنه‌گران 88 را در ایران اسلامی رسوا کرد فرهنگ ایثارگری و شهادت بود.

فرهنگ ایثارگری و شهادت فتنه‌گران 88 را رسوا کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سردار علی فضلی ظهر امروز در مراسم اربعین شهید خداداد مددی در روستای القچین چرام اظهار داشت: حس شهادت خواهی و فداکاری فرزندان امام بود که بر طاغوت غلبه کرد و در 8 سال دفاع مقدس دشمنان اسلام را به خاک مذلت کشاند.
فضلی تصریح کرد: عزاداری برای شهیدی که همه چیز خود را در راه اسلام داده موضوعی است که در پیشبرد اهداف انقلاب اثر به‌سزایی دارد و ما باید از این اجتماعات نهایت استفاده را کنیم.
وی بیان کرد: دنیا با همه زرق و برق‌ها و اعتبارش به مراتب کوچکتر از آن است که بخواهد پاداش مجاهدان فی‌سبیل‌الله را بدهد.
فضلی به دوران امامت امام علی اشاره کرد و گفت: حب دنیا در بین یاران امام بر حب ولایت آن‌ها غلبه کرد و در مقابل ولایت ایستادند که تاوان آن را پس دادند. 
این فرمانده ارشد بسیجی ابراز داشت: در این میان رسالت همه آنانی که به عدالت، آزادی و رهایی می‌اندیشند و به آرمان بزرگ پیامبران ایمان دارند آن است که از فرهنگ ایستادگی در این تهاجم بی‌حساب فرهنگی دشمن با هر وسیله ممکن پاسداری کنند.
وی تصریح کرد: شهید زیباترین زخم به پیکر هستی و شهادت زیباترین غزلی است که از لب‌های سرخ حقیقت می‌تراود.
فضلی به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: مهمترین مفهوم فتنه این بوده که شناختن دشمن از غیر دشمن سخت است که در این میان فرهنگ شهادت بیداری را معنا می کند و بینایی را شفاف می‌سازد و مردم با این بینش می‌توانند این فتنه را خنثی کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول