اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان:

تنها 25درصد از وظیفه سلامت بر عهده بهداشت است

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: تنها 25 درصد از وظیفه سلامت بر عهده شبکه بهداشت است.

تنها 25درصد از وظیفه سلامت بر عهده بهداشت است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن عصر یکشنبه در نشست با مسئولان شبکه بهداشت و درمان دشتستان اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان دشتستان در حال حاضر به بیش از 250 هزار نفر از مردم خدمات‌رسانی می‌کند و مهم‌ترین اولویت مسئولان بهداشت این شهرستان افزایش کیفیت خدمات است.
وی افزود: شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تلاش زیادی برای رضایت خاطر مردم انجام می‌دهند و در ارائه خدمات بهداشتی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با بیان اینکه تنها 25 درصد از وظیفه سلامت بر عهده شبکه بهداشت است خاطرنشان کرد: 75 درصد از فعالیت‌های مربوط به بخش سلامت بر دوش نهادهای دیگری چون آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، مطبوعات، ارگان‌های وزارت کشور و‌... است و همه وظیفه دارند در این راستا همکاری و کمک کنند.
کهن در ادامه با بیان فعالیت‌های شبکه بهداشت دشتستان در روستاها تصریح کرد: بیش از 85 خانه بهداشت در مراکز روستایی دشتستان خدمات لازم را به مردم ارائه می‌کنند و در سال جاری امکانات و تجهیزات بهداشتی افزایش یافته است.
معاون دارو غذایی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز در این نشست عنوان کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی از نظر دارویی در استان بوشهر مشاهده نمی‌شود.
یحیی رضایی افزود: بیش از 90 داروخانه بخش خصوصی و دولتی در استان فعال هستند و تلاش داریم نیاز دارویی همه مردم استان را مرتفع کنیم.
مسئول آزمایشگاه شبکه بهداشت دشتستان نیز ابراز داشت: آزمایش هموگلوبین گلیکوزیله برای تمام بیماران دیابتی دشتستان در دو نوبت به فاصله سه ماه در سطح آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی این شهرستان انجام شد. 
محمد تمدن ادامه داد: با انجام این آزمایش، قندخون واقعی افراد دیابتی مشخص می‌شود و در پیگیری درمان آنان بسیار مؤثر خواهد بود.
وی اضافه کرد: در این برنامه 980 نفر از بیماران دیابتی شهرستان دشتستان مورد آزمایش قرار گرفتند که خون این بیماران برای انجام آزمایش با هماهنگی قبلی به مرکز استان ارسال شده است.
در این نشست معاون غذا و داروی دانشگاه بوشهر، شبکه بهداشت و درمان دشتستان را پیشرو در حوزه غذا و دارو در سطح استان دانست و در راستای حل مشکلات موجود قول مساعد داد.
رئیس شبکه دشتستان نیز مشکلات عمده شهرستان را کمبود نیروی انسانی و اعتبارات تخصیصی با توجه به گستردگی حوزه فعالیت دانست که نیاز به توجه خاص در رفع آنهاست.
 انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول