اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کرمان:

سلامت غذایی از شاخص‌های اصلی محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی شمال کرمان گفت: سلامت غذایی به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی در جهان محسوب می‌شود.

سلامت غذایی از شاخص‌های اصلی محسوب می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی ایمانی‌تبار پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه شورای هماهنگی مدیران سازمان دامپزشکی کشور و ادارات کل دامپزشکی استان‌ها اظهار داشت: یکی از مسائل و دغدغه‌های جهان سلامت غذایی است و به این دلیل که سلامت غذایی به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی در جهان محسوب می‌شود.
وی افزود: اگر در زمینه سلامت غذایی حادثه‌ای در جهان رویی دهد، آن جامعه و مسئولان زیر سؤال می‌روند و این مسئله نشان می‌دهد که شما کار مهمی را انجام می‌دهید.
ایمانی‌تبار ابراز داشت: اگر جامعه می‌خواهد در زمینه جسمی و عقلی رشد داشته باشد، باید به امنیت و تولید غذای سال توجه کند.
وی با اشاره به اینکه اسلام بر مسئله سلامت غذایی تاکید زیادی دارد، عنوان کرد: اسلام علاوه بر منظر جسمی به نظافت و طهارت آن هم اشاره می‌کند.
ایمانی‌تبار بیان داشت: خداوند به دلیل اینکه به کرامت انسانی، شخصیت و فضایل اخلاقی انسان و حتی خود انسان ارزش قائل شود، بحث حلال و حرام را مطرح کرده است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان تصریح کرد: امام صادق علی (ع) فرمودند، «نخستین اثر مخرب خون، جنون است و قلب انسان را قصی و سخت می‌کند و به قدر جنون و قصی قلب می‌شود که به پدر و مادر و فرزندان خود رحم نمی‌کند»، این مسئله موجب می‌شود، رفعت در جامعه کم و ترور شخصیت‌ها زیاد ‌شود.
ایمانی‌تبار گفت: بزرگ‌ترین امر به معروف شما در جامعه این است که غذایی سالم و حلال در اختیار مردم قرار دهید. 
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول