اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام معاونت نظارت و برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی:

مهم‌ترین فاکتور در ارائه خدمات سلامت جلب اعتماد بیمار است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام معاونت نظارت و برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی گفت: نخستین و مهم‌ترین فاکتور در ارائه‌ خدمات سلامت جلب اعتماد بیمار است.

مهم‌ترین فاکتور در ارائه خدمات سلامت جلب اعتماد بیمار است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، محمد جهانگیری در دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت در کشورهای اسلامی با بیان اینکه چندین فاکتور در بخش سلامت و برای احداث مراکز درمانی مورد بررسی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: کسب گواهی‌نامه‌ها توسط مراکز درمانی با گذراندن دوره‌های علمی آموزشی مختلف، برای ارتقا توانمندی‌ها سبب اعتبار بخشی به این مجموعه‌ می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در حوزه‌ سلامت نیازهای کاذب زیادی وجود دارد، متذکر شد: در سیستم درمان برخی نیازها به بیمار القا می‌شود، که مانع از پاسخگویی و رفع نیاز‌های حقیقی جامعه‌ بیماران می‌شود.
جهانگیری خاطرنشان کرد: رفع مشکلات بخش سلامت نیازمند به کارگیری سیستم‌هایی با تکنولوژی روز دنیا است، که این مسئولیت بر عهده‌ نهادهای مربوطه برای ایجاد شبکه‌های تحت نظارت که اطلاعات مورد نیاز را در اختیار قرار دهند، با همکاری کشورهای اسلامی است.
وی با اعلام خبر راه‌اندازی مرکز اطلاع‌رسانی اتاق بازرگانی اطلاع‌رسانی عنوان کرد: این مرکز مصوبات فعالیت‌های مرکز تحقیقات اتاق‌های اسلامی و تدوین اساس‌نامه‌ گردشگری سلامت کشورهای اسلامی را پیگیری می‌کند.
دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی با حضور 300 نفر از فعالان اقتصادی، مسئولان و کارشناسان بهداشت، گردشگری و بیمه‌های درمانی در بخش گردشگری سلامت از 57 کشور 28 و 29 آذرماه سالجاری به میزبانی بیمارستان رضوی مشهد برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول