اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استقبال مردم از تکنولوژی جدید صدا و سیما؛

کمیاب شدن دستگاه گیرنده دیجیتال/ افزایش 10 هزار تومانی قیمت یک دستگاه

خبرگزاری فارس: درپی استقبال مردم از خرید گیرنده‌های دیجیتال، این دستگاه در بازار کمیاب و گران شد.

کمیاب شدن دستگاه گیرنده دیجیتال/ افزایش 10 هزار تومانی قیمت یک دستگاه
به گزارش خبرگزاری فارس از میاندرود، دستگاه گیرنده دیجیتال که چند وقتی‌ است وارد بازار شده در روزهای اخیر پس از افزایش تعداد کانال‌های زیر پوشش آن به وسیله مورد تقاضای خانواده‌ها تبدیل شده است. 

* افزایش قیمت 10 هزار تومانی این دستگاه‌ها
یکی از شهروندان مازندرانی که از این دستگاه استفاده می‌کند با ابراز رضایت از خرید این دستگاه تنوع کانال‌های مختلف و کیفیت بالای گیرندگی آن را دلیل رضایت خود اعلام کرد.
رحمت‌الله کردخیلی که در شهرستان ساری زندگی می‌کند، این اقدام صدا و سیما را در راه‌اندازی سیستم دیجیتال بسیار خوب دانست و ادامه داد: با این کار جایی برای توجیه دستگاه‌های ماهواره‌ای نیست و خانواده‌ها با خیال راحت از وضعیت تربیتی فرزندان می‌توانند کانال‌های متنوعی را در اختیار داشته باشند.
بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس، افزایش قیمت 10 هزار تومانی این دستگاه‌ها در روزهای اخیر به دلیل افزایش تقاضای مردم برای خریداری آن بوده تا حدی که این دستگاه حتی در فروشگاه‌های بزرگ مازندران نیز کمتر یافت می‌شود. 
 
* ارتقای همیشگی کانال‌ها برای بالا رفتن رضایت‌مندی مردم
شهروند دیگری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این مورد گفت: این کار خیلی خوبی است، اما باید زودتر از این‌ها انجام می‌گرفت و نیاز به این کار خیلی احساس می‌شد.
محمود حسینی در این مورد گفت: صدا و سیما با افزایش تعداد این کانال‌ها و افتتاح کانال‌های تخصصی دیگر همانند کانال‌های مستند، بازار و فیلم که افتتاح شده می‌تواند عرصه را برای شبکه‌های ضد فرهنگی و قارچی شکل ماهواره‌ای تنگ‌تر کند.
وی از مسئولان صدا و سیما به خاطر راه‌اندازی این سیستم تشکر کرد و خواستار ارتقای همیشگی کمی و کیفی این کانال‌ها برای بالا رفتن رضایت‌مندی مردم شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول