اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رجایی در گفت‌وگو با فارس:

مسامحه با برخی جریانات تقویت فتنه و انحراف را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسامحه با برخی جریانات در کشور با وجود هشدارهای مقام مظعم رهبری و مراجع موجب تقویت جریان فتنه و انحراف می‌شود.

مسامحه با برخی جریانات تقویت فتنه و انحراف را به دنبال دارد
عباس رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: ریشه‌های جریان فتنه و انحراف یکی است و من انتهای جریان فتنه و انحرافی را یکی می‌بینم.
وی با اشاره به جریان فتنه تصریح کرد: جریان فتنه با برخوردی که توسط جریان 9 دی شد، در بعضی از زمینه‌‌ها رنگ و لعاب خود را عوض کرد و چهره جدیدی به نام جریان انحرافی به خود گرفت که باید گفت امروز جریان انحراف توسط جریان فتنه هدایت می‌شود.
نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جریان فتنه با تغییر آرایش و لباس خود جریان انحراف را هدایت کرد و امروز ما در کشور شاهد هستیم جریان انحراف در حال انجام کارهایی در کشور است ‌و بعضا هم شعار مبارزه با فتنه می‌دهند، اما  این دو ریشه‌هایشان یکی است.
رجایی با بیان اینکه در حال حاضر مثلث شومی به نام آمریکا، انگلیس، صهیونیست بر ضد ایران اسلامی فعالیت دارند، گفت: این کاملا روشن است که هر  دوی این جریانات یک سرشان در این مثلث قرار دارد و هر دو به مثابه یک قیچی که دو تیغه دارد، در صدد این هستند که برنامه طراحی شده استکبار جهانی را در کشور دنبال کنند‌ و از این مثلث رهنمود می‌گیرند.
وی با بیان اینکه مدیران باید در برابر تمام توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند، خاطر نشان کرد: ما نمی‌توانیم بگوییم همه کسانی که در راس ارکان مدیریتی کشور هستند، همه درجه بصیرتشان آن چیزی است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان بصیرت نام می‌برد، این تصور، تصور صحیحی نیست.
نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس افزود: اگر ما می‌بینیم جریانی به نام اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی در کشور اتفاق می‌افتد، در همین راستا است، این جریان کاری را دنبال می‌کند که هم از بنیه اقتصادی، هم از اجتماعی و هم از بنیه سیاسی ‌مناسب برخوردار شود تا بتواند کار خود را دنبال کند و این یک امتحان برای کسانی است که بصیرت را با تیزبینی مخلوط نمی‌کنند و در بعضی موارد در مسائل کشور  ساده‌انگاری می‌کنند که باید بصیرت با تیزبینی و اقدامات انقلابی همراه باشد.
رجایی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد مدیران لایق در راس ارکان حکومتی قرار گیرند، اظهار داشت: باید به مجرد اینکه احساس شد ‌یک شخصی در رده‌های مدیریتی رگه‌هایی از انحراف دارد با آن برخورد شده و ساختار‌ها را اصلاح کرد تا فضای کشور ایمن‌سازی شود، ولی زمانی که ‌با بعضی جریانات  در کشور با وجود همه هشدارهایی که مقام معظم رهبری و مراجع مطرح می‌کنند، بازهم مسامحه می‌کنیم این تقویت جریان فتنه و انحراف است که باید هوشیار باشیم.
وی با اشاره به نقش رهبری در خنثی‌سازی جریان فتنه گفت: امروز رهبر خیل عظیم مدیران، مسئولان و جوانان پرشور و مردم بصیر را پشت سر خود دارد و به همین دلیل است که ایشان خیلی قاطع صحبت می‌کنند و تصمیم‌گیری‌های قاطعی دارند.
نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور یا عدم حضور جریان فتنه و انحراف در انتخابات ادامه داد: اینکه بگوییم جریان فتنه و انحراف‌ در انتخابات با چهره های جدید نمی‌آیند و پول خرج نمی‌کنند، این ساده‌انگاری است آنها همین کار را می‌کنند، اما مردم ما در مباحث سیاسی انقلاب خیلی آبدیده شد‌ه و فریب نخواهند خورد.
رجایی ابراز داشت: امروز وقتی در روستاها و شهرها حضور پیدا می‌کنیم می‌بینیم که مردم با بصیرت حرف می‌زنند و خیلی از روش‌هایی که در گذشته جواب می‌داد امروز با آن مخالف هستند و پول خرج‌کردن‌ها و اینکه کاندیدی بیاید با فضای پول و سرمایه‌ ورود پیدا کند، مردم بدشان می‌آید و این نشان می‌دهد مردم از این روش‌ها خسته شده‌اند، البته ممکن است در برخی موارد بعضی از این افراد پیروز شوند و با فریب‌دادن‌ها شرایطی را به وجود آورند که این اتفاق رخ دهد، اما خداوند کمک خواهد کرد انتخابات آینده یک انتخابات پرشور و در عین حال پاکیزه خواهد بود.
انتهای پیام/ش10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول