اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

استخوان‌های فرسوده فتنه در ۹ دی زیر چرخ‌دنده‌های بصیرت مردم له شد

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روز نهم دی ماه روز تاریخی شکسته شدن استخوان‌های فرسوده فتنه زیر چرخ دنده‌های بصیرت مردم ایران بود.

استخوان‌های فرسوده فتنه در ۹ دی زیر چرخ‌دنده‌های بصیرت مردم له شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی صبح امروز در مراسم نواختن زنگ بصیرت که به صورت نمادین در دبیرستان پسرانه شاهد شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: مردم کشور در نهم دی 88 با حضور خودجوش و حماسی خود توانستند بار دیگر توطئه شوم دشمنان در برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی کنند.
وی افزود: هوشیاری و بصیرت ایرانیان در صحنه‌های مختلف سیاسی انقلاب اسلامی و به‌ویژه در حماسه نهم دی 88 ولایت‌مداری آنان را به دنیا ثابت کرده است.
عنابستانی اضافه کرد: بزرگ‌ترین و مؤثرترین هوشیاری، بصیرت و حماسه ایرانیان در بهمن 1357 صورت گرفته و حرکت خودجوش آنان در نهم دی 88 مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی وارد کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: حماسه نهم دی به دنیا ثابت کرد که ایرانیان هیچ‌گاه از آرمان‌های خود دست برنداشته، همیشه یار و یاور انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بوده و تا آخرین قطره خون‌شان از ولایت فقیه و مرز و بوم شان دفاع می‌کند.
وی با یادآوری این‌که یوم‌الله 9 دی روز تجلی بصیرت دینی ملت ایران و تجدید پیمان با آرمان‌های فرهنگ غنی حسینی و ولایی بود، تصریح کرد:‌ در این روز خیل عظیمی از عاشقان حسینی با الهام از فرهنگ محرم و عاشورا در دفاع از ولایت و ارزش‌های خلق شده در این انقلاب به صحنه آمدند و تمام توطئه‌ها را نقش بر آب کردند.
عنابستانی از این روز به عنوان یوم دفع بلا و خنثی کردن تمام نیرنگ‌ها و حیله‌های دشمن یاد کرد و افزود: مردم با تأسی به مکتب امام حسین(ع) بدون توجه به احزاب، گروه‌ها و اندیشه‌های ضد دینی یک صدا و با خلوص نیت به صحنه آمدند و به فتنه‌گران داخلی و خارجی اعلام کردند که ایران سرای باقی برای عشق و ارادت به ساحت امام حسین(ع) است.
این مسئول در ادامه سخنان خود تعهد و اخلاص خلق شده در این روز را بی‌نظیر توصیف کرد و ادامه داد: مجاهدت و رشادت آگاهانه در دفاع از نظام اسلامی و عمل به فرامین امام و مقتدای جهان امام خامنه‌ای در این روز شکوهی خاص پیدا کرد و دنیا فهمید که ملت ایران هرگز روی اصول و اهداف خود معامله نمی‌کنند.
زنگ بصیرت با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران استانی صبح امروز در دبیرستان پسرانه شاهد شهرکرد نواخته شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول