اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌های گیلان:

9 دی پایان عملیات مهندسی معکوس فتنه‌گران بود

خبرگزاری فارس: استاد رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس دانشگاه‌های گیلان گفت: 9 دی پایان عملیات مهندسی معکوس دشمنان قسم خورده انقلاب و فتنه‌گرانی بود که رمز تقلب در انتخابات سر می‌دادند.

9 دی پایان عملیات مهندسی معکوس فتنه‌گران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بهروز جلایی بعد از ظهر امروز در تجمع جامعه دانشگاهیان گیلان به مناسبت گرامیداشت 9 دی در دانشکده علوم انسانی واحد رشت، این روز را یوم‌الله نامید و اظهار داشت: تجمع دانشگاهیان در این روز به خاطر شکرگزاری دفع فتنه 88 است.
جلایی با بیان اینکه 9 دی پایان عملیات مهندسی معکوس دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، با رمز تقلب بوده است، افزود: مقام معظم رهبری اتفاقات هشت ماهه پس از انتخابات را در جنگ نرم به مثابه اتفاقات 8 سال جنگ تحمیلی تلقی می‌کنند.
وی، به برچیده شدن عملیات فتنه‌انگیز دشمن توسط مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی در 9 دی 88 اشاره کرد و اذعان داشت: مردم سلحشور و انقلابی ایران اسلامی عملیات دیگری را با عنوان عملیات بصیرت با رمز «یا حسین» و با هدف «هیهات من‌الذله» در مقابل عملیات دشمن محقق کردند.
عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه گیلان با تاکید بر توجه و عبرت‌آموزی از حوادث 9 دی خاطرنشان کرد: سکوت برخی از خواص و همراهی گروه دیگری از آنها با فتنه‌گران می‌خواست شیرینی طعم انتخابات را به کام رهبر و ملت ایران تلخ کند.
وی با اشاره به وسعت کم گستره جغرافیایی این فتنه در پایتخت و چند استان دیگر، تصریح کرد: خواص بی‌بصیرت یک درس جدی برای ملت ایران بود زیرا آنها اولیای طاغوت را با سکوت و همراهی خود پذیرفتند.
جلایی، خود محوری و خودپسندی را دلیل اصلی مردودیت خواص در وقایع پس از انتخابات 88 عنوان کرد و بیان داشت: تنها راه مقابله با خودمحوری، خود شناسی است.
وی افزود: در حماسه بزرگ 9 دی آحاد مردم از زن و مرد و پیر و جوان همان خودشناسانی بودند که وقتی احساس کردند عملیات فتنه برانگیزی علیه نظام اسلامی که خود به آن رای داده بودند رخ داده، به موقع در صحنه حضور یافتند.
استاد دانشگاه‌های گیلان، چهار فاکتور اساسی ایمان به خدا، بینش و آگاهی، ولایت‌پذیری و ایثار و شهادت‌طلبی را مهم‌ترین عوامل دفع فتنه 88 عنوان کرد و اذعان داشت: امروز نیز این چهار فاکتور مورد هدف دشمن قرار دارد.
وی با بیان اینکه در 9 دی آحاد مردم با گریبان‌های چاک فریاد خشم بر سر اولیای طاغوت برآوردند، افزود: ملت ایران هرگز زیر بار ذلت نمی‌رود.
جلایی به فرارسیدن انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: بار دیگر ملت ایران مورد آزمونی دیگر قرار می‌گیرند و با هوشیاری تمام عملیات دشمن را دفع می‌کنند.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر دفاع از دین خدا مورد قبول غرب به عنوان یک نظام سیاسی نیست، اظهار داشت: غرب ولایت شیطان را پذیرفته از این‌رو به شدیدترین اعمال جنبه قانونی و رسمی می‌دهد و آن را از مظاهر دموکراسی می‌داند.
این استاد دانشگاه، خاطرنشان کرد: امروز ما مدافع اسلامیم و تا زمانی که از اسلام دفاع می‌کنیم برای غرب یک خطر محسوب می‌شویم.
وی به جنبش 99 درصدی در قلب آمریکا اشاره کرد و ابراز داشت: خداوند این بار مردم آمریکا را به صحنه کشانده است.
جلایی با تاکید بر اینکه دشمن در صدد مایوس کردن جوانان ما است اظهار داشت: جوانان باید خود را به سلاح علم و دانش، بصیرت و آگاهی، ولایت‌پذیری، ایثار و شهادت مجهز کنند تا دشمن مایوس شود.
وی روز 9 دی را متعلق به ملت ایران خواند و اذعان داشت: نصرت خدا بر ما قطعی است زیرا ما یاری کنندگان دین خدا هستیم.
در این تجمع بیانیه جامعه دانشگاهیان شهرستان رشت نیز توسط یکی از دانشجویان قرائت شد که در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: 9 دی سالروز حماسه بیزاری امت مسلمان ایران از پیمان شکنان و خواص مردود و بیعت با ولی امر مسلمین، اوج بصیرت و میثاق امت با ولایت گرامی باد.
این بیانیه می‌افزاید: آنچه در هشتم دی‌ماه 88 بر انقلاب و ملت ما گذشت، تبی محصول ویروس‌هایی بود که در دوران گذشته به ویژه دوره سازندگی و اصلاحات وارد پیکر انقلاب شد و می‌رفت که سلامت این انقلاب عزیز را در معرض خطر جدی قرار دهد این عناصر نامطلوب در تقابل با گفتمان اصیل انقلاب نقاب از چهره کریه خود برداشته و در تقابلی آشکار روبروی خط اصل انقلاب قرار گرفتند.
این بیانیه تصریح کرده است: نمایش وقیحانه و شرم‌آور فتنه‌گران در دوران فتنه به ویژه اهانت بی‌شرمانه به ساحت مقدس ابا عبدالله‌الحسین (ع) در روز تاسوعا هر چند با حضور به موقع مردم مسلمان و عزادار ایران اسلامی پایان پذیرفت، اما اهانت‌های سنگین و جسارت بار زوایای جدیدی از فتنه سال 88 را برای مردم آشکار و حجت را بر همه تمام کرد.
در بخش‌های دیگری از این بیانه ذکر شده است: ما جامعه دانشگاهیان گیلان به عنوان بخشی از جامعه دانشگاهی کشور ضمن بزرگداشت یوم‌الله 9 دی و تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و جانشین بر حق ایشان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای اعلام می‌داریم که تا پای جان در راه دفاع از انقلاب اسلامی و تبعیت از ولی امر مسلمین و جهان امام خامنه‌ای ایستاده‌ایم.
به گزارش فارس در این تجمع شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر صهیونیست»، «فتنه‌گر فتنه‌گر ننگت باد  مرگت باد»، «خواص بی‌بصیرت مایع ننگ ملت» و «لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است»، سر داده شد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول