اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح فارس:

عوامل فتنه با کمک جریان انحرافی برای انتخابات مجلس نقشه کشیده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه فتح فارس گفت: عوامل فتنه با کمک جریان انحرافی برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فعال شده و نقشه کشیده‌اند.

عوامل فتنه با کمک جریان انحرافی برای انتخابات مجلس نقشه کشیده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده عصر امروز در همایش بزرگ بصیرت و نشست روشنگری به مناسبت یوم‌الله 9 دی در گچساران که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حماسه ماندگار و جاوید 9 دی لبیک به امام حسین(ع) و عاشورا است.
وی افزود: در این روز ارادتمندان به امیرالمؤمنین خود را بر تارک غدیر خم یافته و وحدت خود را به ولی امر مسلمین خود عرضه کرده و پیام غدیر را در این روز تجلی کردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه فارس 9 دی را تجلی گره و پیوند دوباره امت با امام خود دانست و ابراز داشت: همت بلند مردم ایران در این روز ریشه در غدیر، عاشورا و آموزه‌های ولایی مردم دارد.
علیزاده 9 دی را اوج تجلی آرمان و عقیده امت مسلمان ایران، اوج ولایتمداری و عشق به امام امت عنوان کرد و شور مردم در این روز را همراه با شعور و بصیرت دینی و انقلابی مردم دانست.
وی خاطرنشان کرد: قرآن مهم‌ترین آفت‌ها و آسیب‌ها را برای جوامع دیندار، آرمانی و و جوامعی که دارای ریشه هستند بیان کرده است.
علیزاده افزود: اگر به هشدارهای قرآن در زمینه آسیب‌‌ها توجه بیشتری می‌شد، خیلی از داشته‌های ما از دست نمی‌رفت.
وی غفلت از خدا، قیامت، دشمنان و فتنه و توطئه‌های دشمنان را سبب آسیب‌رسیدن به جامعه عنوان و بر هوشیاری بیشتر مردم در این زمینه تأکید کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه فارس بیان داشت: دشمن به خاطر دنیاطلبی، زورگویی و قدرت‌طلبی آرزو دارد که ملت ایران از نعمت ها و داشته‌های خود غافل شوند و این باطل خود پافشاری دارد.
علیزاده با اشاره به انقلاب‌های دنیا و بیداری مردم تصریح کرد: در مقایسه انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌‌های به وجود آمده در دنیا این موضوع به روشنی قابل مشاهده است که نعمتی که ما در ایران در زمان انقلاب داشتیم، این کشورها از آن بی‌بهره هستند.
وی ولایت فقیه و رهبری را نعمت برگ انقلاب اسلامی ایران دانست افزود: ولایت فقیه و رهبری آگاه و بیدار با همراهی ملت غیور ایران سبب پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران شدند اما دیگر کشورها به دلیل نداشتن این نعمت بزرگ هنوز درگیر این قیام‌ها هستند.
علیزاده با تأکید بر پیوند همیشگی مردم با ولایت برای پیروزی در تمامی صحنه‌ها ابراز داشت: فاصله گرفتن از ولایت و رهبری و بی‌بصیرتی عوامل داخلی سبب ایجاد فتنه 88 در ایران شد.
وی تصریح کرد: ملت ایران اجازه فاصله گرفتن از خط ولایت را به هیچ مسئولی نمی‌دهند.
علیزاده غدیرشناسی و حفظ آرمان‌های غدیر را برای پیروی از ولایت و سربلندی ایران اسلامی در همه زمینه‌ها لازم و ضروری عنوان کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه فارس تصریح کرد: فتنه‌گران در سال 88 با طرح شعارهای عوام‌فریبانه موجی به راه انداختند و رنگ سبز را به‌عنوان رنگ مورد علاقه ایرانیان شناسایی کردند.
علیزاده افزود: در واقع بی‌حرمتی به رنگ سبز و بی‌حرمتی به عزای امام حسین(ع) کمر فتنه را شکست و عوامل را در دم نابود کرد.
وی درک پیام 9 دی و تبیین ان برای مردم و جوانان را مهم دانست و گفت: فتنه‌گران با کمک جریان انحرافی به جنگ اعتقادات ملت ایران آمده و در این میان اصول‌گرایان را نیز هدف قرار داده اند.
وی حضور عوامل فتنه و جریان انحرافی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را انکارناپذیر عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان و فتنه‌گران بیکار ننشسته‌اند و با ایجاد شبهات مختلف در انتخابات هم اکنون سعی در ایجاد تنش در میان مردم دارند.
علیزاده نگاه ملی و فراملی به انتخابات را سبب به وجود آمدن وحدت و یکپارچگی میان مردم عنوان کرد.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول