اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

قیام عاشورا الگوی حماسه 9 دی بود

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز عاشورا را بستر ساز بیداری اسلامی و نهم دی ماه را تجلی آن دانست و گفت: نشان و نمود زنده بودن پیام عاشورا را در حرکت‌های عظیمی مانند نهم دی ماه می‌توان جستجو کرد.

قیام عاشورا الگوی حماسه 9 دی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از دفتر شهردار شیراز، علیرضا پاک فطرت با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند، «حرکت عظیم نهم دی ماه حجت را بر همگان تمام کرد»، اظهار داشت: اقشار مختلف مردم با حضورشان ثابت کردند که صاحب بصیرت و آگاهی هستند و هیچ نیرنگی نمی‌تواند اعتقادشان را به ارزش‌ها خدشه‌دار کند.
شهردار شیراز با بیان اینکه فضای سیاسی اخیر در کشورهای اسلامی ادامه و نشأت گرفته از حضور عظیم و بی‌نظیر تاریخی در سال 57 است، تصریح کرد: اراده‌‌‌‌‌ها و مجاهدت‌هاست که یک روز را مشخص و متمایز می‌کند و همان‌طور که روز دهم محرم با حق‌طلبی امام حسین (ع) و یارانش برجسته شد امت مسلمان ایران نیز با یک حرکت برخاسته از ایمان راستین، 9 دى را پیرو تمام حرکت‌های انقلابی در راستای 22 بهمن 57 رقم زدند.
وی با بیان اینکه یوم‌الله 9 دی عهد دوباره مردم مسلمان ایران به ویژه شهروندان فهیم شهر مقدس شیراز با ولایت است، افزود: مردم مسلمان ایران با این یقین که خدای متعال نگهدار پیام این حماسه و موجب ماندگاری آن است، تحکیم انقلاب در عرصه‌های بین‌المللی را رقم زدند.
شهردار شیراز خاطرنشان کرد: دشمنان این انقلاب بدانند که این ملت با آگاهی تمام توطئه‌ها در هر مکان و زمان که باشد را با حضور به موقع خود خنثی می‌کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول