اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

بصیرت سیاسی و دینی در 9 دی توامان رخ داد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: 9 دی 88 بیانگر وجود بصیرت دینی و سیاسی بین اقشار مختلف مردم است.

بصیرت سیاسی و دینی در 9 دی توامان رخ داد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح‌الهی پیش از ظهر امروز در آیین " 9 دی پایان یک توهم بزرگ " که در سالن آمفی‌تئاتر چمران دانشگاه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با حضور یافتن در آیین حماسی 9 دی به معنای واقعی کلمه ثابت کردند از بصیرت دینی و سیاسی در همه ابعاد برخوردار هستند به طوری که این حضور میلیونی به ناامیدی و یاس دشمنان منجر شد.
وی با بیان اینکه فرد با بصیرت از هشت ویژگی برخوردار است، گفت: داشتن قدرت تحلیل، برخورداری از قدرت ترکیب، داشتن توان نقد کردن، داشتن قدرت درک نیازهای زمان، داشتن توان پیش‌بینی آینده، برخورداری از توان برنامه‌ریزی، دارا بودن توان کنترل، برخورداری از قدرت عمل مهم‌ترین ویژگی‌‌های افراد بابصیرت قلمداد می‌شود به طوری که در ملت ایران این پختگی و بلوغ فکری به معنای واقعی شکل گرفت تا جایی که در 9 دی با خلق حماسه‌ای پر شور بر همه نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب خط بطلان کشیدند.
این مسئول خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب در کشورمان سیاست مبتنی بر دیانت در همه ابعاد و امور راه‌اندازی شده است به طوری که به دلیل داشتن رهبری فرزانه و آگاه به مقتضیات زمان دشمن به امر استحاله فرهنگی در کشورمان موفق نشد؛ امروز به شکل واقعی در عمل شاهد هستیم اصول اسلامی و دینی در همه زوایای جامعه تحقق پیدا می‌کند.
وی یادآوری کرد: حماسه 9 دی ماجرای چند روز یا چند ماه نیست بلکه یک جریان تاریخی است که در بستر زمان به دست ملت ولایتمدار و انقلابی کشور به وقوع پیوست و نماد بارز دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی و بصیرت ملت‌ ما قلمداد می‌شود چرا که همه تهدیدها و توطئه‌های شوم دشمنان با سیاست و کیاست عالمانه در نطفه خفه کردند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: خاموش شدن فتنه 9 دی نشان‌دهنده عظمت و اقتدار مقام معظم رهبری است چرا که در آن شرایط حساس و بغرنج آحاد ملت به گونه‌ای راهبری و هدایت کردند که نه ‌تنها در این برهه کشور و نظام دچار لطمات جدی نشد بلکه بر اتحاد و یکدلی ملت ایران بیش از بیش افزوده شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول