اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاهیان تبریز:

9 دی حماسه دشمن‌شناسی و بصیرت بود

خبرگزاری فارس: دانشگاهیان تبریز امروز با صدور بیاینه‌ای به مناسبت یوم‌الله 9 دی اعلام کردند: حماسه 9 دی، حماسه دشمن‌شناسی و بصیرت بود.

9 دی حماسه دشمن‌شناسی و بصیرت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، متن کامل بیانیه دانشگاهیان تبریز به این شرح است: دانشگاهیان تبریز سالروز پیروزی یاران امام و انقلاب را بر رهروان عدالت و حامیان ولایت تبریک گفته و از آحاد مردم مومن و ولایی می‌خواهد تا با حضور پرشور خود در دومین سالگرد بزرگداشت یوم‌الله 9 دی، بصیرت و درایت خود را در استیصال نقشه‌ها و ترفندهای معاندان و مغرضان به رخ جهانیان بکشند. 
تاریخِ شکوهمند جمهوری اسلامی ایران، مملو از نقاط عطفی است که در اوراق زرینِ صحیفه مقاومت و ایثار با قلم  سرخ شهادت نگاشته شده است. پیروزی انقلاب، حماسه هشت سال دفاع مقدس و یوم‌الله 13 آبان از نمونه‌های بارز آن در طول انقلاب اسلامی است.
هرچند که کشتی انقلاب در مسیر رشد و شکوفایی خود با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بوده است اما بیداری و آگاهی مردم، دشمنان و مغرضان را در رسیدن به مقاصد شوم خود ناکام گذاشته است، فتنه پس از انتخابات سال 88 توسط عده‌ای خودفروخته و حماسه 9 دی شیرمردان عرصه بصیرت از آن نمونه است.
آری 9 دی‌ماه سال 88، روز تجلی خروش ملتی عاشورایی بود، روز صف‌آرایی و مصاف مردم شریف و ولایی ایران اسلامی با فتنه‌گرانی که قصد داشتند تا با فتنه‌گری در مقابل انقلاب و ارزش‌های والای آن ایستادگی کنند اما شور و شعور مردم انقلابی در یوم الله 9 دی نشان داد که آنها به حق، مصداق آیه شریفه «ان الذین قالوا ربنا الله ثم الستقموا تتنزل‌ علیهم الملئکة الّا تخافوا و لاتحزنوا و ابشروا بالجنة التی بهم توعدون» هستند که چونان سدی مستحکم در مقابل اندک چکامه­های مرداب متعفنِ نفاق ایستاده‌اند و در پاسداشت عاشورا و عاشوراییان در زیر پرچم ولایت، آماده جانبازی و فداکاری هستند.
حماسه 9 دی، حماسه دشمن‌شناسی و بصیرت است، حماسه مقابله با کیدها و شرارت‌ها، حماسه‌ای مانا که بر برگه‌های زرین انقلاب و بر تارک زمان حک شد و عزت و افتخار را برای ولایت‌مداران و خفت و خواری را برای فتنه انگیزانی به ارمغان آورد که می­خواستند با حمایت و پشتیبانی همه جانبه معاندان نظام و برخی دول مغرض غربی، به خیال خام خودشان، گزندی به شاکله نظامی برسانند که شهدا، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و یکایک دلسوختگان انقلاب با جان و مال خود از ارزش­های والای آن صیانت کرده‌اند. 
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول