اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیریک:

حماسه 9 دی نمایش عظیم وفاداری ملت ایران به ولایت بود

خبرگزاری فارس: فرماندار سیریک با بیان اینکه حماسه 9 دی‌ماه از رویدادهای تاریخی و ارزشمند ایران اسلامی است، گفت: حماسه 9 دی نمایش عظیم و وفاداری ملت ایران به ولایت بود.

حماسه 9 دی نمایش عظیم وفاداری ملت ایران به ولایت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک،‌ احمد شبانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت این حماسه بزرگ، حماسه 9 دی را از رویدادهای تاریخی و ارزشمند ایران اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: حضور چشمگیر و دشمن شکن مردم در این روز ماندگار جوانی دندان شکن به یاوه‌گویی‌ها و اقدامات مذبوحانه و شیطانی مخالفان نظام بود و نشان داد که پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی همواره عامل اقتدار وجود دارد.
وی افزود: مهم‌ترین شاخص‌های قابل برداشت این حماسه بزرگ می‌توان به عنایت و الطاف بزرگ خداوند، حرکتی دینی و اسلامی، بصیرت، دشمن شناسی، حرکت خودجوش مردمی در راستای شناخت حق از باطل، ایستادگی و آمادگی مردم در برابر دشمنان اسلام و انقلاب در هر شرایط و اطاعت‌پذیری مردم از ولایت و رهبری عنوان کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک با اعلام اینکه 9 دی اقتدار و استحکام نظام اسلامی را نشان داد، اظهار داشت: حماسه ماندگار 9 دی، نمایش بلوغ اجتماعی، سیاسی و شاخص مرزبندی بین جبهه حق و باطل و تجلی اقتدار ملی ملت بزرگ مسلمان ایران بود که با حضور مقتدر و به موقع خود همه توطئه‌های دشمن را خنثی و نابود ساخت.
شبانی ابراز داشت: دستاوردهای خارجی و داخلی 9 دی را می‌توان به آشکار شدن گستره دشمنی غرب با نظام جمهوری اسلامی و پیوند فتنه با خارج، اذعان غرب به اقتدار جمهوری اسلامی ایران، تحرک بخشیدن به بیداری اسلامی در منطقه و تاثیری‌پذیری انقلاب اسلامی در میان مردم کشورهای عربی و حفظ استقلال سیاسی و رفراندوم ملی در دفاع از نظام و رهبری و اثبات آن توسط مردم برشمرد.
فرماندار سیریک اضافه کرد: در راستای ارج نهادن به این روز بزرگ و ملی در کشور در شهرستان سیریک مراسمات و برنامه‌های فرهنگی  هنری و  ورزشی ویژه ای در سطح شهر، مراکز بخش‌ها و دهستان‌ها با حضور مسئولان و مردم برگزار می‌شود.
دهقانی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سیریک نیز افزود: حماسه 9دی روز تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی بود که پس از انتخابات توسط جریان فتنه به علت زیر پا گذاشتن قانون و ادعای تقلب در انتخابات با همراهی منافقین و دشمنان نظام مانند امریکا، اسرائیل و انگلیس همه در یک جبهه واحد با هدف  ایجاد چالش امنیتی و براندازی نظام  طراحی و شکل گرفته بود.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول