اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9 ماه سال جاری صورت گرفت

صدور 16 مجوز ساخت در سواحل بنادر خوزستان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: طی 9 ماه سال جاری، 16 مجوز تأسیس و ساخت در سواحل این استان توسط این اداره کل صادر شده است.

صدور 16 مجوز ساخت در سواحل بنادر خوزستان
مسعود قاسمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: در راستای توسعه و شکوفایی ابعاد مختلف بنادر در استان خوزستان توسط این اداره کل تاکنون اقدامات مؤثر و قابل قبولی صورت گرفته است.
وی افزود: همچنین به‌منظور رونق و قانونمند کردن فعالیت‌های اقتصادی در سواحل استان خوزستان، طی نه ماهه سال 1390، تعداد 16 مجوز تأسیس، ساخت و بهره‌برداری در سواحل استان رسیدگی و صادر شده است.
معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح کرد: البته در راستای رفع مشکلات موجود در بنادر موفق به تشکیل کارگروه‌های تخصصی شده که با عملکرد مطلوب خود در موفقیت‌های به دست آمده تاکنون بسیار خوبی عمل کرده‌اند.
وی اضافه کرد: تشکیل و برخورداری از سه کارگروه تخصصی در زمینه‌های مختلف، در راستای همفکری و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران ساحلی در  ارائه راهکار‌های مرتبط و مورد نیاز بسیار مؤثر بوده است.
قاسمیان با اشاره به وظایف این کمیته‌ها، آنها را ترکیبی از نمایندگان ارشد تمام دستگاه‌های دولتی استان برشمرد و ادامه داد: صدور سه مجوز تأسیس، سه مجوز ساخت و ساز و 10 مجوز بهره‌برداری در سواحل استان طی 11 نشست کاری از جمله دستاوردهای این کارگرو‌ه‌ها طی 9 ماه سال جاری بوده است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال به "سال جهاد اقتصادی" با این میزان مصوبات، امسال را سالی پربار برای این کمیته می‌دانیم.
معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به850 کیلومتر نوار ساحلی استان خوزستان و وجود آبراه‌های قابل کشتیرانی در استان مشتمل بر رودهای اروند، کارون، بهمنشیر و زهره و همچنین خور موسی، خور زنگی، خور دورق، خور ابوخضیر و خور ماهشهر در سواحل شمال غربی خلیج فارس افزود: وظیفه نظارت بر ساخت و ساز و بهره‌برداری در طول این نوار ساحلی به عهده اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان نهاده شده است.
وی تصریح کرد: همه تلاش این اداره کل در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات و اقدامات در بنادر استان خوزستان است.
قاسمیان در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات در حال انجام روز به روز شاهد توسعه اقتصادی و تجاری در بنادر خوزستان و به تبع آن رشد روزافزون اقتصاد در کشور باشیم.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول