اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محیط زیست سیستان‌وبلوچستان انجام داد؛

انعقاد تفاهمنامه آموزشی ـ پژوهشی با دانشگاه دریانوردی چابهار

خبرگزاری فارس: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های آموزشی ـ پژوهشی، تفاهمنامه همکاری بین حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان و دانشگاه دریانوردی چابهار منعقد شد.

انعقاد تفاهمنامه آموزشی ـ پژوهشی با دانشگاه دریانوردی چابهار
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی محیط زیست سیستان و بلوچستان، تلاش برای گسترش توان علمی ـ پژوهشی و آموزشی در پوشش منطقه‌ای ملی، تبادل تجارب و اطلاعات علمی ـ پژوهشی و امکانات آزمایشگاهی و بهره‌مندی از توانمندی‌های علمی ـ پژوهشی طرفین در حل مشکلات و معضلات علمی ـ تحقیقاتی از مهم‌ترین بندهای این تفاهمنامه است.
‌همکاری در اجرای مشترک پروژه‌های تحقیقاتی ـ کاربردی مورد نیاز سازمان تا مرحله تبیین دانش فنی، همکاری در تأسیس و تجهیز مرکز پایش دائمی اطلاعات زیستی دریای عمان با محوریت دانشگاه و راه‌اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی و پژوهشی مورد نیاز از دیگر مفاد این نفاهمنامه است که که میان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان و رئیس دانشگاه دریانوردی چابهار امضا شد.
‌کارگروه کاهش تعداد صنایع آلاینده سال نود و نیز بررسی مشکلات زیست محیطی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی کنارک برگزار شد.
‌این کارگروه با حضور نمایندگان دستگاه‌های معاونت برنامه‌ریزی استانداری، شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان صنعت و معدن و تجارت، محیط زیست و صنایع آلاینده تشکیل و به بررسی زیست محیطی فعالیت‌های واحدهای آلاینده صنعتی حوزه شهرستان چابهار، کنارک، زاهدان و زابل پرداختند.
از جمله موارد دیگر این کارگروه، بررسی مشکلات و معضلات زیست محیطی سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی کنارک و سیستم‌های پیش تصفیه واحدهای صنعتی مستقر در آن شهرک بود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول