اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنادر خوزستان عنوان کرد:

شهادت 60 نفر از کارکنان بنادر خوزستان در جنگ

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنادر ودریانوردی خوزستان به‌مناسبت هفته بسیج گفت: بنادر خوزستان در دوران دفاع مقدس بیش از60 نفر از کارکنان خود را تقدیم انقلاب کردند.

شهادت 60 نفر از کارکنان بنادر خوزستان در جنگ
به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام، ابراهیم ایدنی صبح امروز در آیین گرامیداشت هفته بسیج در این اداره کل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره)، با اشاره به پیشینه تشکیل بسیج اظهار داشت: آغاز این حرکت مبارک در طلیعه انقلاب اسلامی که بر گرفته از فرهنگ ایثار و جهاد در صدر اسلام است و نگاه تیزبین، هوشیارانه و آینده نگر معمار انقلاب مدرسه‌ای را بنیان نهاد که در مقاطع گوناگون ضامن بقاء و تداوم راه انقلاب بوده است.
وی افزود: این اقدام برکات و ثمرات فراوانی را برای نظام و کشوراسلامی‌مان به ارمغان آورده و به مثابه  موتور محرکه و شتاب دهنده کشور را در مسیر عزت، استقلال و ترقی قرارداده است.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در تبیین نقش بسیج در حال حاضر بیان کرد: این مهم نه تنها در دوران مقدس که حماسه آفرینی‌های بسیاری به همراه داشته بلکه در دوران پس از آن، به مدد نیروی ایمان و اخلاص نهفته در فرهنگ و آرمان خواهی  بسیجیان، به سازندگی، رشد و پیشرفت این مرز و بوم کمک شایانی کرده و موجبات سرآمدی و ایجاد بارقه‌های امید در کشورهای اسلامی و ملل مستضعف و استکبار ستیز شده است.
ایدنی با اشاره به شهادت بیش از 60 نفر از کارکنان بنادر استان خوزستان در دوران دفاع مقدس، به حضور مؤثر و پویای ایثارگران و بسیجیان در بخش‌های مختلف این اداره کل اشاره کرده و گفت: همانگونه که دریانوردان خوزستانی با ایثارگری آبراه استراتژیک خور موسی را برای تردد کشتی‌های حامل کالای اساسی کشور و پشتیبانی جبهه‌ها باز نگه داشته و وظایف خود را  نسبت به کشور و دفاع مقدس ادا کردند و در این راه شماری از همکاران خود را تقدیم اسلام کردند.
وی ادامه داد: جامعه ایثارگر این اداره کل ضمن حضور پرنشاط و تأثیرگذار و تقویت حضور خود در پایگاه بسیج این اداره کل، به گسترش و ترویج فرهنگ معنوی و جهادی بسیج  عمل می‌کنند و در سنگر سازندگی و بالندگی میهن خویش نیز سهیم است .
وی اظهار امیدواری کرد: در سالی که به فرموده داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام «جهاد اقتصادی » موسوم شده، با استمداد از فرهنگ پویا و جهادگر بسیج، در میدان جهاد اقتصادی به مصاف کج‌اندیشی‌ها و بدخواهی‌های جبهه استکبار جهانی و ایادی‌اش رفته و بار دیگر ورشکستگی و ناکامی نقشه‌های شومشان را به رخ آنها بکشیم و ایرانی پیشرفته در عرصه‌های اقتصادی و بازرگانی، سرآمد در مدیریت جهانی و الهام بخش برای تمامی مستضعفان رهیده از بند استکبار و استبداد متجلی کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول