اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از بین 60 نهاد ارزیابی شده؛

بنادر و دریانوردی هرمزگان در بر برپایی نماز جماعت برتر شد

خبرگزاری فارس: ستاد اقامه نماز هرمزگان از تلاش‌های مدیر کل بنادر و دریانوردی این استان به دلیل برپایی منظم نماز جماعت و ترویج نماز در این اداره کل، قدردانی کرد.

بنادر و دریانوردی هرمزگان در بر برپایی نماز جماعت برتر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حضرت آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان در آئین تقدیر از دستگاه‌های برتر در امر نماز و نمازخوانی گفت: حکومت جمهوری اسلامی ایران با فلسفه نماز شکل گرفته است و فرهنگ نماز و نمازخوانی باید در بین مسئولان وجود داشته باشد و این امر باید مورد نظر دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
وی در ادامه افزود: برای انتخاب مدیر در این راستا نیز باید افرادی متدین، لایق و با ایمان انتخاب شوند و به نماز و نماز خوانی اعتقاد راسخی داشته باشند.
امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: باید در انتخاب امامان جماعت ادارات دقت و امام جماعت متناسب با هر اداره برای این امر انتخاب شود.
مسئول ستاد اقامه نماز استان هرمزگان نیز در ادامه با ارائه گزارشی در مورد اقدامات و بازدید ستاد اقامه نماز در این راستا اظهار داشت: دو هزار و 440 ساعت کار در مورد بازدیدها و ارزیابی‌ها توسط ستاد اقامه نماز استان با هدف ارزیابی ادارات انجام شده که در این راستا از مجموع 60 دستگاه ارزیابی شده دو دستگاه به عنوان دستگاه برتر، پنج دستگاه شایسته تقدیر و همچنین 27 دستگاه نیز عملکرد آنها مورد قبول قرار گرفت.
حجت‌الاسلام محمدحسن فروزان‌نژاد در ادامه افزود: 63 دستگاه در بخش عمومی مورد ارزیابی قرار و نماز 14 دستگاه در بخش اختصاصی ارزیابی شده‌ است.
وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی که تاکنون مستندات خود برای ارزیابی سال 90 را در این راستا آماده نکرده‌اند باید در اسرع وقت مستندات موجود را آماده و هر چه سریع‌تر در اختیار ستاد اقامه نماز استان قرار دهند تا عملکرد آنها نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز گفت: صلالت و صله پاداشی است که خداوند بر بندگانش نازل و خواندن آن نعمتی است که برای آنان پهن کرده است و هر کسی به تناسب حال و فراخور مقام خویش از این سفره برخوردار و از این سفر آگاه می‌شود.
علی‌اکبر صفایی افزود: نماز، نردبان آسمان و مایه معراج مومن است.
وی بیان کرد: نماز محور رد و قبول اعمال و ستون برپا دارنده خیمه دین است.
صفایی در پایان از برنامه‌ریزی ستاد نماز، حضور پرسنل اداره کل در نمازخانه و برپایی نماز جماعت و مراسمات فرهنگی و مذهبی تقدیر و بیان داشت: این قدردانی‌ها مرهون زحمات پرسنل فرهنگی و حضور مستمر پرسنل اداره کل بنادر و دریانوردی در اقامه نماز و ساخت نماز خانه و مساجد در سطح اداره کل استان هرمزگان است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول