اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن شهرستان طارم خبر داد:

اجرای طرح هادی در 18 روستای طارم

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن شهرستان طارم با اشاره به فعالیت‌های بنیاد مسکن شهرستان طارم گفت:در سال‌جاری در 18 روستای شهرستان طارم طرح هادی اجرا می‌شود.

اجرای طرح هادی در 18 روستای طارم
بهنام ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه امسال طرح هادی در شهرستان طارم در 11 روستا در حال اجرا و در هفت روستای دیگر در دست مطالعه است، اظهار داشت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی طرح هادی در روستاهایی که اجرا می‌شود، 55 درصد است.
وی با اشاره به اینکه در مجموع در تعدادی از این روستاها طرح هادی اجرا شده و در مرحله تحویل است و در تعدادی نیز پیشرفت قابل قبول دارد، افزود: روستاهای آستا کل، شیت، دستجرده، جوجرگان و مهردشت از جمله روستاهایی هستند که طرح هادی در آن‌ها اجرا می‌شود.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان طارم با بیان اینکه در دو روستای دیگر شقاقی چورزق و هزار‌ رود علیا طرح هادی در دست اجرا بوده و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، خاطر نشان کرد: در روستاهای گیلان ‌کشه، تشویر، ته‌دره و سرخه میشه طرح هادی در دست تهیه است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در شش روستای شهرستان طارم طرح هادی با 480 میلیون تومان اعتبار اجرا شده است، تصریح کرد: امسال اجرای طرح‌های هادی روستایی در شهرستان طارم در دستور جدی قرار گرفته است.
ابراهیمی با اشاره به جابه‌جایی روستاهای صعب‌العبور تازه‌کند و قارقلی‌کندی در شهرستان طارم گفت: انتقال این روستاها به مکان مسطح امسال با حمایت‌های استاندار زنجان با جدیت پیگیری می‌شود، تا به مکان بهتر صورت گیرد.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان طارم با بیان اینکه در بحث مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی نیز در شهرستان طارم اقدامات اساسی صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: سهمیه مقاوم‌سازی خانه‌های مسکونی روستایی امسال در شهرستان طارم 900 واحد با اعتبار 90 میلیارد ریال است.
وی با بیان اینکه تاکنون اعتبار 880 واحد معادل 98 درصد جذب شده است، یادآور شد: این سهمیه مقاوم‌سازی در بیش از 87 روستای شهرستان طارم به مرحله اجرا گذاشته شده است.
ابراهیمی  با اشاره به اینکه در ارائه تسهیلات مقاوم‌سازی در روستاها افراد فاقد مسکن به ویژه جوانان در اولویت هستند، یادآور شد: از 900 واحد مسکونی در حال‌حاضر 40 درصد در مرحله پایان کار و صدور پروانه بوده و مابقی نیز از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان طارم با بیان اینکه در بحث مسکن مهر نیز تاکنون 138 واحد در شهر آببر تحویل داده شده است، افزود: یک پروژه 60 واحدی نیز در چورزق با 16 میلیارد و 800 میلیون ریال در دست احداث است.
وی گفت: 671 واحد مسکن دیگر نیز به صورت خودمالکین در دو شهر آببر و چورزق در حال احداث است که در حال‌حاضر بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
ابراهیمی گفت: در حال‌ حاضر از مسکن‌های در حال اجرای خود مالکین تاکنون 478 واحد در مرحله پایان کار هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول