اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم‌:

اقدامات نظام طارم را از بن بست خارج کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم گفت: اقدامات نظام موجب توسعه شهرستان طارم شده و در راستای خارج کردن شهرستان از بن‌بست مهم بوده است.

اقدامات نظام طارم را از بن بست خارج کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین رجبی پیش از ظهر امروز در جمع مردم روستای تازه کند، اظهار داشت: روستای تازه کند از توابع بخش چورزق شهرستان طارم است که دارای مسیر صعب‌العبور بوده و در اغلب فصول پائیز و زمستان، مسیر بسته می‌شود.
وی افزود: ریزش کوه به خانه‌های روستایی از جمله مشکلات عمده این روستا محسوب می‌شود.
فرماندار طارم با اشاره به اقدامات عمرانی نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان طارم اظهار داشت: اقدامات نظام جمهوری اسلامی از جمله گاز رسانی و احداث راه‌های اصلی و روستایی که در راستای خارج کردن شهرستان از بن‌بست مهم است.
وی ادامه داد: رفع محرومیت منطقه‌، توسعه باغات در اراضی شیب‌دار، احداث پمپاژ آبرسانی به مزارع و باغات، احداث سد برای تأمین آب 20 هزار هکتار اراضی از جمله اقداماتی است که برای توسعه شهرستان با مدیریت عالی استان انجام شده است.
رجبی یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های مطلوبی برای مردم این روستا انجام شده و هدف‌گذاری مطلوبی در این زمینه انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز این اقدام و توجه به مناطق محروم کشور برای رفاه و آسایش اهالی این روستا انجام می‌گیرد.
فرماندار طارم با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در راستای محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف کشور افزود: از آغاز دولت نهم برنامه‌های مطلوبی در این زمینه انجام شده است.
وی یادآور شد: وجود فرهنگ بومی روستایی، ‌خانه‌هایی با معماری منحصر به فرد از ویژگی‌های تاریخی و فرهنگی روستای تازه کند محسوب می‌شود که باید توسط سازمان میراث فرهنگی حفظ و بازسازی شوند.
رجبی بر لزوم در نظر گرفتن بافت روستایی مورد نیاز روستاییان در احداث خانه‌های مسکونی تاکید و خاطر نشان کرد: روستاییان باید در بافت جدید به محل نگهداری احشام و دام و طیور دسترسی داشته باشند.
وی افزود: با احداث این مکان‌ها روستائیان علاوه بر دسترسی به محیطی سالم و ایمن برای زندگی، محل مناسب و امنی نیز برای حیوانات و دام‌های خود دارند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول