اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ارتقای سلامت کارکنان شهرداری مشهد

مرکز تخصصی طب و کار در شهرداری مشهد راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه شهرداری مشهد گفت: مرکز تخصصی طب و کار در جهت ارتقای سلامت کارکنان شهرداری مشهد ایجاد و راه‌اندازی شد.

مرکز تخصصی طب و کار در شهرداری مشهد راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جواد اصغری در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد اظهار داشت: مرکز تخصصی طب و کار شهرداری مشهد با هدف شناسایی و ایجاد تناسب میان مشاغل و وضعیت جسمانی نیروها راه‌اندازی شده است.
مدیر منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه شهرداری مشهد افزود: یکی از موضوعات منابع انسانی ارتقای انگیزه و تعلق سازمانی کارکنان است.
وی افزود: ایجاد روحیه شادابی و نشاط در خانواده‌های کارکنان تاثیر مستقیم بر آرامش روانی کارکنان شهرداری و در نتیجه افزایش بهره‌وری آنان دارد.
اصغری با اشاره به توجه خاص به برگزاری جشن‌های ویژه کارکنان در برنامه‌های آتی مدیریت منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه شهرداری مشهد اظهار داشت: در همین راستا سومین گردهمایی برای خانواده همکاران شهرداری منطقه پنج مشهد در سینما سیمرغ مشهد برگزار شد تا ضمن ارتقای جایگاه واقعی کارکنان شهرداری مشهد که خادمان واقعی و مستقیم زائران شهر بهشت هستند، روحیه شادی و نشاط در بین آنان افزایش یابد.
مدیر منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه شهرداری مشهد همچنین افزود: برای رفاه کارکنان مرکز درمانی تخصصی شهرداری مشهد با بهره‌گیری از بهترین متخصصان پزشکی ضمن ارائه خدمات به کارکنان و پایش مداوم آنها، همکاران نیازمند به خدمات پزشکی ویژه، شناسایی و برای درمان اقدامات لازم انجام می‌شود.
اصغری از تشکیل صندوق سلامت کارکنان خبر داد و افزود: شهرداری مشهد این صندوق را در راستای حمایت از بیماران خاص با مشارکت کارکنان تشکیل و در آن خدمات پزشکی که در هیچ نوع بیمه‌ای تعریف نشده را تحت پوشش قرار داده است.
وی به ارتقای سطح سلامت کارکنان به عنوان یک اصل در این مدیریت دانست و افزود: در همین راستا جشنواره ورزشی با حضور 5‌هزار نفر از پرسنل شهرداری و خانواده آنان و در قالب 15 رشته ورزشی در ابتدای سال برگزار شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول