اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

حماسه 9 دی مایه یاس و ناامیدی دشمنان شد

خبرگزاری فارس: معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور روز 9 دی را مصداق آیه «الیوم یأس الذین کفروا عن دینکم» دانست و گفت: حماسه 9 دی مایه یاس و ناامیدی دشمنان شد.

حماسه 9 دی مایه یاس و ناامیدی دشمنان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی اظهار کرد: خیزش مردم در 9 دی سال گذشته موجب ناامیدی دشمنان بیرونی نظام شد که احساس می‌کردند با کودتای مخملی می‌توانند برای نظام ایران هم خطر جدی ایجاد کنند، اما مردم نشان دادند که مردم زمان حضرت علی(ع) نیستند که با بر سر نیزه کردن قرآن از قرآن ناطق دست بردارند.
وی این موضوع را نشان‌ دهنده بصیرت بالای اقشار مختلف مردم دانست و تصریح کرد: در روز 9 دی همه به صحنه آمدند و نشان دادند که حق را شناخته‌اند و در فضای غبارآلود فتنه، به حبل‌المتین دست داده‌اند.
معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور ضمن اشاره به خاستگاه حرکت عظیم مردمی در روز 9 دی اضافه کرد: حرکت عظیم ملت سلحشور و همیشه در صحنه از یک نگاه برآمده از عرق مذهبی و دینی آنها بوده است چرا که مردم چند روز قبل از این حادثه در روز عاشورا مشاهده کردند عده‌ای فریب‌ خورده تلاش دارند تا به اساسی‌ترین ارزش‌های مورد وفاق حمله کنند.
وی با بیان اینکه مردم هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند برخی جریان‌ها به ارزش‌هایی مانند عاشورا توهین کنند، ادامه داد: از این رو شور و شعور حسینی(ع) به هم پیوست و یک حماسه جدید آفریده شد.
حسینی خاستگاه دیگر این حرکت بزرگ را ولایت فقیه به عنوان رکن وثیق انقلاب برشمرد و عنوان کرد: در روز عاشورا این اصل مترقی مورد هجوم قرار گرفت و مردم به دلیل علاقه به ولی فقیه،‌ این امر را برنتابیدند.
وی اضافه کرد: این مسئله نشان می‌دهد با وجود اختلاف سلیقه‌ها در طرفداران دیدگاه‌های سیاسی اعم از چپ، راست، اصولگرا و اصلاح‌طلب همه در چند نقطه اصلی تمرکز دارند که آن مذهب و اصل انقلاب است.
معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: حماسه 9 دی به طور جدی انقلاب اسلامی را بیمه کرد و یک مسئله دشوار بعد از انتخابات را تغییر داد و به یک ظرفیت قوی و مستحکم  برای دفاع از انقلاب تبدیل کرد.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول