اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین:

حماسه 9 دی جلوه مردم‌سالاری حکومت بود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: حماسه 9 دی یکی دیگر از جلوه‌های تائید مردمی و مردم‌سالاری بودن حکومت ما بود.

حماسه 9 دی جلوه مردم‌سالاری حکومت بود
عبدالعلی آل بویه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: آنچه همواره موجب پیروزی و ضمانت بقای جمهوری اسلامی بوده به عنوان یک انقلاب منحصر به فرد که مشروعیت آن از سوی خداوند متعال و مقبولیت از جانب مردم است؛ حضور گسترده مردمی است.
وی ادامه داد: آخرین بار نیز در سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه این حضور را به صورت پررنگ دیدیم و مردم عشق و ارادت خود را به رهبری نشان دادند.
رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین اضافه کرد: حماسه 9 دی یکی دیگر از جلوه‌های تأیید مردمی و مردم‌سالاری بودن حکومت ما بوده است و مردم ما هر زمان احساس کنند انقلاب نیاز به حمایت و حضور مردمی دارد، حاضر شدند و حقانیت خود را اثبات کردند.
وی تصریح کرد: مردم ما به آنها که در حرف و شعار ادعای حمایت از مردم و اسلام را دارند، ثابت کردند که در شعار نمی‌پذیرند بلکه باید در عمل نیز این موضوع را مشاهده کنند و حماسه 9 دی یکی دیگر از رویدادهایی است که ضامن بقا و استمرار انقلاب اسلامی است.
آل بویه در خصوص برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها اظهار کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی جزو وظایف دانشگاه‌ها است و رهبری نیز تأکید دارند اگر ما نگذاریم افکار و اندیشه‌ها در دانشگاه‌ها هم‌افزایی یابد و آرا مطرح شود فکر و اندیشه رشد نمی‌کند.
وی خاطر نشان کرد: آیین‌نامه کرسی‌های آزاداندیشی ابلاغ شده است و در چارچوب آن آیین‌نامه، تاکنون پیشنهادی نداشتیم چراکه کرسی‌ها در قالب دانشجویی برگزار می‌شود و ما در چارچوب آیین‌نامه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را خواهیم داشت.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول