اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌های اردبیل:

9 دی روز تجلی فطرت الهی ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه‌های اردبیل و کارشناس مسایل سیاسی گفت: در روز نهم دی ماه فطرت الهی ملت ایران که امام (ره) در 30 سال گذشته سبب بیداری آن شده بود متجلی شد.

9 دی روز تجلی فطرت الهی ملت ایران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر اسحاقی صبح امروز در نشست با نخبگان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن اخیر بود به طوری که توانمندی صدر اسلام را به بشریت نشان داد.
وی بیان داشت: در صدر اسلام رسول ‌الله (ص) با تبیین مبانی دینی مردم را دعوت اسلامی می‌کردند و آنان نیز دسته دسته و گروه گروه به دین خدا آمده و ارتباطی درونی بین این دعوت پدید آورده بودند.
این استاد دانشگاه افزود: رسول خدا (ص) چیز بدیعی در میان مردم نیاورده بود بلکه مردم را به داشته‌ها و درون آنها دعوت کرده و چراغ درونی ملت را که همان فطرت الهی بود روشن کردند.
این کارشناس مسایل سیاسی ابراز داشت: این ارتباط یک ارتباط روحی و معنوی بود که سبب انقلابی عظیم در جهان اسلامی شد و بعد از گذشت قرن‌ها انقلاب اسلامی نیز چنین مسایلی را در میان مردم رواج داد.
اسحاقی با بیان اینکه امام (ره) انقلاب را انفجار نور معرفی کردند، ابراز داشت: آن حضرت درون مردم ما را روشن کردند و رنگ و بوی فطرت الهی را در روح و کالبد آنان دمیدند.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: امام سیاست خود را بر مردم تحمیل نکرد بلکه فطرت خدا جویی ملت‌ها را بیدار ساخت.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان اظهار داشت: امام مردم را خوب شناخت، خوب باور کرد و خوب نیز تربیت نمود و در 10 سال حضور پر برکت‌شان در ایران بعد از انقلاب اسلامی لحظه به لحظه انقلاب اسلامی در ایران توان اعتقادی و ولایی مستحکمی یافت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول