اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده فیروزکوه و دماوند در مجلس:

9 دی نشانگر اوج بصیرت و ایمان ملت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس گفت: 9 دی نشانگر اوج بصیرت و ایمان ملت بزرگ ایران اسلامی است که همواره در میدان بوده‏اند.

9 دی نشانگر اوج بصیرت و ایمان ملت است
شاهرخ رامین در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، به توفیقات اخیر کشور اشاره و بیان کرد: این موفقیت‏ها همگی مرهون در صحنه بودن مردم ایران است که جلوه عظیم آن در 9 دی 1388 نمایان شد.
نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: موضوع جاسوسی هواپیمای پهپاد را باید به عنوان تجاوزگری آمریکا به حریم ملت‏ها مطرح کرد و باید به صورت حقوقی با این موضوع برخورد شود.
رامین گفت: در ظاهر جنگ‏های ما در مرزها با دشمنان به اتمام رسیده و به دوره صلح رسیده‏ایم.
وی اضافه کرد: این موضوع طبیعی است که ملتی برتری‏هایی نسبت به ملت‏های دیگر و روحیه رهبری و اظهار وجود در میان ملت‏های دنیا داشته باشد.
نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همواره ملت ما مجبور است که با تهدیدهایی مواجه باشد که این تهدیدها در حال ادامه است.
رامین اضافه کرد: موضوع جاسوسی هواپیمای پهپاد را باید به عنوان تجاوزگری آمریکا به حریم ملت‏ها مطرح کرد و باید به صورت حقوقی با این موضوع برخورد شود.
وی با بیان اینکه شعار ما برتری تکنولوژی‏های ما نسبت به آمریکاست، تاکید کرد: شعار ما مبنی بر این است که تمام راه‏های توسعه و پیشرفت را پشت سر خواهیم گذاشت و از همه رقیبان پیشی خواهیم گرفت.
نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز نه به عنوان یک شعار بلکه با ادله و شاهدان در محضر قضاوت مردم دنیا قرار گرفته‏ایم.
رامین ادامه داد: این یک جنگ تکنولوژیک است که جایگزین جنگ‏های معمولی شده، جنگی که در ظاهر تمام شده؛ اما ما هنوز در آن حضور داریم.
وی با بیان اینکه امروز این دستاورد را به عنوان یک پیروزی جنگی تلقی می‏کنیم، افزود: افتخار می‏کنیم که در حوزه نبرد فکر و اندیشه و سایر جبهه‏های بیداری اسلامی که سراسر دنیا را فرا گرفته و جلوه‏های دیگر این نبرد در یمن، بحرین و تونس اسناد دیگری بر پیروزی ایمان و عقیده بر مکاتب مادی و سیاسی به دست آورده‏ایم.
رامین اظهار کرد: در شرایطی که دنیای غرب برای خاموش کردن خورشید تفکر ایرانی و اسلامی همه قدرت خود را به کار بسته تا ما را ضدبشر و ضدحقوق مجامع معرفی کند و در سازمان‎های بین‎المللی با وجود اینکه تلاش بسیاری انجام شد اما امروز مردم دنیا شاهد هستند که در کشورهای مختلف بیداری اسلامی ایجاد شده است.
نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی افزود: برخلاف ادعای غربیان علیه ایران، اقدامات ضدحقوق بشر را از جانب آنها شاهد هستیم.
رامین اضافه کرد: هیچ کدام از مجامع بین‎المللی که دم از حقوق بشر می‎زنند، کلمه‎ای از این موضوع به میان نیاوردند و این موضوع باز هم سندی دیگر در برابر دیدگان ملل بیدار دنیا تلقی می‎شود تا آنها شعارها و دروغ بیان شده و سنتی خود را نظاره‎گر باشند.
انتهای پیام/ج10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول