اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان خبر داد

راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در بازید معاون وزیر ورزش و جوانان از پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره در استان کرمان مقرر شد، عملیات احداث پیست دوچرخه‌سواری آغاز و طی یک سال آینده به اتمام برسد.

راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری کرمان
محمد فولادی‌ماهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره در استان کرمان اظهار داشت: پروژه احداث پیست دوچرخه‌سواری کرمان با وجود 15 سال از آغاز طرح تاکنون چهار پیمانکار عوض کرده است.
وی افزود: شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در زمینه احداث این پیست بارها به دلایل مختلف کار را متوقف کرده، اما با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و نماینده این شرکت در کرمان مقرر شد تا با برگزاری یک مناقصه ادامه عملیات احداث این طرح هر چه سریع‌تر آغاز شده و طی یک سال آینده به اتمام رسد.
فولادی‌ماهانی در زمینه سالن ورزشی جانبازان و معلولان نیز بیان داشت: این سالن پیشرفت بالای 95 دارد، نماینده شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری از اماکن ورزشی نیز به معاون وزیر وعده داد تا مشکلات این طرح ظرف کمتر از سه ماه آینده برطرف و این پروژه به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از سالن اختصاص ورزش ووشو و کونگ‌فو که از محل مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به کرمان است، گفت: پیمانکار این پروژه نیز قول داد تا 10 روز آینده با رفع برخی معایب طرح آن را تحویل دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به وجود مشکلاتی در زمینه تاسیسات گرمایشی در سالن ورزش‌های رزمی خبر داد و ابراز داشت: این سالن از محل درآمد سیگار ساخته شده و تاکنون اعتبارات تکمیلی برای راه‌اندازی تاسیسات گرمایشی آن اختصاص داده نشده بود، اما معاون وزیر ورزش و جوانان با هماهنگی که با یکی از مسئولان وزارتخانه در تهران انجام داد، مبلغ 200 میلیون تومان برای خرید و راه‌اندازی تاسیسات گرمایشی این سالن اختصاص داد.
وی همچنین به بازدید معاون وزیر ورزش از عملیات احداث دومین زورخانه بزرگ کشور با ظرفیت 500 تماشاگر در محل مجموعه ورزشی امام علی (ع) خبر داد و افزود: سقف این زورخانه به تازگی در اصفهان ساخته شده و در صورت اینکه عملیات احداث این مجموعه با مشکلی روبه‌رو نشود، طی یک سال آینده این پروژه نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
فولادی‌ماهانی در زمینه آخرین وضعیت پروژه دهکده المپیک کرمان بیان داشت: دولت احداث هشت دهکده بزرگ المپیک در هشت شهر کشور را در دور نخست سفرهای استانی تصویب کرد، اما تنها چهار استان در اولویت ابتدایی این طرح قرار گرفته‌اند و احداث این طرح بزرگ به اعتباری حدود 150 میلیارد تومان نیاز دارد.
وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد در سال آینده استان کرمان در برنامه‌های دولت در این زمینه قرار گرفته، اما تاکنون تنها اعتبار خرید این زمین به دستور استاندار تامین و زمین آن از سازمان مسکن و شهرسازی خریداری و به سند آن به نام اداره کل ورزش و جوانان استان ثبت شده است.
این مسئول با اشاره به مشکلات مالی در ورزش استان کرمان بیان داشت: در سال جاری ورزش کشور با مشکل کمبود اعتبارات روبه‌رو شد و دولت به دستگاه‌ها و سازمان‌ها اجازه هزینه کردن در ورزش حرفه‌ای را نداد و این مسئله موجب شد، تک‌تک رشته‌های ورزشی در استان به مشکل برخورد کنند.
فولادی ماهانی گفت: شرکت برق بدهی بازیکنان والیبال را پرداخت نکرد و از این تیم حمایت نداشت، میدکو بخشی از هزینه‌های این تیم را برای حضور در لیگ پرداخت کرد و این تیم سر و سامان گرفت، اما وجود برخی اختلافات و مشکلات فنی موجب ناکامی این تیم شده است.
وی افزود: در بسکتبال تیمی که تازه از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کرده تمام مسابقات خود را باخته و این مشکل در وهله اول به سرمربی تیم و مباحث فنی ارتباط دارد و با صحبت‌های انجام شده، رئیس هیئت‌ مدیره باشگاه مس پذیرفت تا باشگاه از این تیم حمایت کند، اما تیم بسکتبال مس موفق نبوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اذعان داشت: در فوتبال نیز مس سرچشمه از ابتدای فصل در یارگیری ضعیف عمل کرده و در لیگ برتر نتوانسته موفق ظاهر شود و مس کرمان نیز اسیر حواشی و مشکلات داخلی شد.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول