اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق جانبازان شیمیایی فارس هشدار داد:

ارسال پیامک‌های مشکوک به جانبازان در استان فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق جانبازان شیمیایی استان فارس گفت: هیچ تشکل و گروهی به عنوان پیگیری مسائل جانبازان شیمیایی جز این انجمن وجاهت قانونی ندارد و پیامک‌هایی که در این مورد ارسال می‌شود مشکوک به نظر می‌رسد.

ارسال پیامک‌های مشکوک به جانبازان در استان فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین چوبینی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای دومین سال متوالی انجمن دفاع از حقوق جانبازان شیمیایی این توفیق را داشته است که به عنوان نماینده سفیران صلح و دوستی و جانبازان مظلوم شیمیایی کشور، پیام این عزیزان را به سازمان جهانی مبارزه با سلاح‌های شیمیایی که در شهر لاهه کشور هلند قرار دارد انعکاس دهد.
وی افزود: در سال گذشته و امسال این انجمن با حضور فعال در اجلاسیه جهانی با انعکاس اسناد و تصاویر مصدومان و مجروحان و جانبازان شیمیایی آسیب دیده از ‌‌گازهای شیمیایی که در هشت سال دفاع مقدس از سوی رژیم بعث عراق علیه شهروندان و رزمندگان شریف کشور اسلامی‌مان را در جامعه جهانی به نمایش گذاشته است تا بار دیگر استفاده و کاربرد مجدد سلاح‌های خانمان‌سوز و ویرانگر شیمیایی را از سوی هر دولت و کشوری محکوم کند.
چوبینی اضافه کرد: استان فارس با داشتن نزدیک به 4 هزار و 500 جانباز شیمیایی در زمره استان‌های مطرح کشور در بحث جانبازان شیمیایی به شمار می‌رود و این انجمن از سال 1386 افتخار دارد که با برگزاری همایش‌های سالانه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در خدمتگزاری به عزیزان جانباز شیمیایی تلاش کرده است.
مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق جانبازان شیمیایی استان فارس در ادامه تصریح کرد: در عین حال تحریم‌های دارویی و درمانی از سوی کشورهای غربی که خود عامل ساخت و استفاده و به کارگیری این گونه سلاح‌های شیمیایی مخرب هستند، نسبت به تامین داروهای شیمیایی و تجهیزات درمانی جانبازان محترم شیمیایی اقداماتی صورت گرفته است.
این جانباز شیمیایی هشت سال دفاع مقدس همچنین گفت: هماهنگی‌های مطلوبی با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه علوم پزشکی استان فارس در زمینه رفع موانع و مشکلات احتمالی به عمل آمده است.
چوبینی ابراز داشت: در سطح این استان تاکنون این انجمن مسئولیت بررسی و پیگیری امور مربوط به عزیزان جانباز شیمیایی را داشته و نظر به ارسال برخی پیامک‌های مشکوک به تلفن همراه جانبازان به اطلاع می‌رسانم که هیچ تشکل و گروهی به عنوان گروه پیگیری مسائل جانبازان شیمیایی استان فارس وجاهت قانونی نداشته و جانبازان عزیز در این مورد نقطه نظرات و اطلاعات خود را به منظور ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های این انجمن با تلفن شماره 2274455 و پیام‌گیر 30009900034455 به صورت شبانه‌روزی ارسال کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول