اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

بهره‌برداری کامل از کلینیک تخصصی جانبازان در دهه‌فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد، ساخت کلینیک تخصصی در بیمارستان اعصاب و روان را خدمت ناچیزی به جامعه ایثارگری دانست، گفت: این کلینیک تا دهه فجر به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری کامل از کلینیک تخصصی جانبازان در دهه‌فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی امیری در جمع تعدادی از جانبازان بالای 50 درصد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی ما نهادینه شده، اظهار داشت: هر قدر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تقویت شود، در تثبیت و تعالی نظام اسلامی مؤثر است و آنچه کشور ما را پس از 32 سال به‌عنوان قدرت فرهنگی و نظام پر قدرت در عرصه‌های گوناگون مطرح کرده جایگاه والای این فرهنگ در جامعه است.
وی اضافه کرد: آنچه نظام ما را حتی با دستان خالی در برابر همه فتنه‌ها و چالش‌ها سربلند کرده، روحیه ایثارگری است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان با اشاره به اینکه تداوم فرهنگ شهید و شهادت مهم‌ترین نیاز ما در راستای استحکام نظام است، عنوان کرد: تجلیل از مقام شامخ شهدا نیز ادای دین و تکلیفی است که آن‌ها بر گردن ما دارند.
وی گفت: دشمنان و استکبار جهانی به‌دلیل آشنایی با روحیه استکبار ستیزی و شهادت طلبی جوانان این آب و خاک از ترویج فرهنگ شهادت در بین جوانان ایرانی در هراسند.
امیری با تاکید بر اینکه ما هرچه داریم از برکت خون شهدا بوده، برگزاری یادواره شهدا در سطح استان را موجب ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت خواند و افزود: امیدواریم با برگزاری این یادواره‌ها در سطح استان بتوانیم مظلومیت ملت ایران را در صحنه‌های بین‌المللی فریاد بزنیم و یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام را زنده نگه داریم و به نسل‌های آینده منتقل کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش گفت: رفع بیکاری ایثارگران دغدغه اصلی این بنیاد است که با همه توان به فکر برطرف کردن آن بر اساس اولویت‌ هستیم.
امیری افزود: اکنون در این استان تعدادی از فرزندان جانباز و ایثارگر بیکار هستند که در فرصت‌های به ‌وجود آمده برای اشتغال با رعایت اولویت‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم را برای کاهش آمار بیکاران جامعه ایثارگری به‌کار می‌بندیم.
امیری رسیدگی به مشکلات جانبازان را در اولویت کاری این بنیاد دانست و گفت: افرادی که سال‌ها با درد و رنج جانبازی زندگی کرده‌اند حق حیات بر گردن ما دارند و باید با رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های آنان موجبات رضایتشان فراهم شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ساخت کلینیک تخصصی در بیمارستان اعصاب و روان را خدمت ناچیزی به جامعه ایثارگری دانست و ابراز داشت: این کلینیک تا دهه فجر به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید تا بخش مهمی از مشکلات درمانی ایثارگران این استان برطرف شده و نیازی به مراجعه به سایر استان‌ها نداشته باشند.

*زنده نگه داشتن یاد شهدا بهترین راه مبارزه با جنگ نرم دشمن است
 امیری با بیان اینکه بنیاد شهید فعالیت‌های بسیاری را در زمینه فرهنگی و ترویج فرهنگ و سیره شهدا انجام داده است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه‌ افراد جامعه و متولیان امور است و همگان باید با ترویج این فرهنگ دین خود را به شهدا ادا کنند.
وی به جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: یکی از اصلی‌ترین راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه است که وظیفه‌ای همگانی بوده و باید همه در این زمینه احساس مسئولیت کنند.
امیری با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌هایی در خصوص زنده نگاه ‌داشتن یاد شهدا ‌در جامعه، افزود: با برپایی این مراسم‌ها و حفظ یاد و خاطره شهیدان و با انجام کارهای فرهنگی می‌توان با این سلاح قدرتمند به مبارزه علیه جنگ نرم دشمن رفت.
وی افزود: به‌رغم توطئه‌های دشمنان، بیداری اسلامی روز به روز مناطق وسیعی از دنیا را فرا می‌گیرد که امیدواریم زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت (عج) شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول