اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

ایثارگری‌های جانبازان سبب استمرار اصول انقلاب شده است

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: ایثارگری‌های جانبازان در زمان جنگ و به دنبال آن تحمل معلولیت و سختی‌های گوناگون در زندگی، سبب کمک به باورهای دینی مردم شده است.

ایثارگری‌های جانبازان سبب استمرار اصول انقلاب شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید محمد پژمان در دیدار با جانبازان آسایشگاه ثارالله تهران در مشهد اظهار داشت: ایثارگری‌های جانبازان در دوران دفاع مقدس، علاوه بر دفع خطر دشمن، سبب ایجاد اعتقادات ناب و روشن در نسل جدید شده و افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنبال داشته است.
شهردار مشهد افزود: صحبت در محضر جانبازان، کاری سخت و بی‌مقدار است و ما از صمیم قلب به داشتن چنین گوهرهایی که به پایداری این نظام مقدس کمک کردند و در جهت تقویت ایمان و اعتقادات نسل جوان قدم‌های بسیار ارزشمندی برداشتند، افتخار می‌کنیم.
وی در ادامه افزود: ایثارگری‌های جانبازان در دوران دفاع مقدس، افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنبال داشته است.
شهردار مشهد تصریح کرد: شاید صحبت از جنگ، شهادت به صورت تئوری آسان باشد، اما جانبازان ما تمام وجود خود را در معرض اتفاقات و خطرات مختلف قرار دادند و با تقدیم سلامتی خود، به صورت عملی این سخنان را به اثبات رساندند و سبب تقویت نظام شدند.
وی با تشکر از خانواده‌های جانبازان به خاطر تحمل مشکلات و سختی‌ها اظهار داشت: شما با ایستادگی در برابر مشکلات زندگی و پرستاری از جانبازان، علاوه بر ثواب اخروی، درس صبر و مقاومت به جامعه می‌آموزید که کاری بزرگ و ارزشمند است.
پژمان افزود: امیدواریم توفیق حفظ دستاوردهای شما را داشته باشیم و در مسیری قدم بگذاریم که شما آن را پیموده‌اید و بتوانیم در بخش‌های مختلف خدمتگذار همه مردم، خصوصا شما عزیزان باشیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول