اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج:

تردد جانبازان و معلولان در پارک‌های کرج آسان‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از طراحی و احداث پارک‌های مرکز استان البرز جهت استفاده آسان جانبازان و معلولان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

تردد جانبازان و معلولان در پارک‌های کرج آسان‌تر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این کلانشهر، عباس زارع اظهار داشت: در حال حاضر عملیات اجرایی احداث پارک و بوستان در نقاط مختلف کلانشهر کرج از سوی این سازمان و با همکاری مناطق 12 گانه شهرداری کرج در حال اجرا است.
وی افزود: در این زمینه طبق برنامه‌ریزی مقرر شده است که تا پایان سال 92 تمامی پارک‌های فرسوده و مستهلک این کلانشهر بازسازی و بهسازی شود.
این مسئول عنوان کرد: در بخش دیگری از فعالیت‌های این سازمان، مقرر شده است که پارک‌های کرج به صورتی طراحی شوند که تردد برای جانبازان و معلولان آسان‌تر شود.
زارع ادامه داد: عقیده این سازمان بر این است که جانبازان و معلولان بخشی از جامعه شهری هستند که باید از حقوق مساوی شهروندی برخوردار باشند.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: این سازمان در نظر دارد با به کارگیری استانداردهای مورد نیاز، بستر مناسبی برای تردد این قشرخاص در پارک‌ها و بوستان‌های کرج فراهم سازد.
وی افزود: در این راستا کارشناسی و طراحی پارک‌های آینده جهت استفاده آسان این قشر از جامعه در دستور کار سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج قرار گرفت.
این مسئول افزود: در طراحی این پارک‌ها از تجربیات کارشناسان اداره بهزیستی و بنیاد جانبازان بهره‌گیری خواهد شد که امید می‌رود با اجرای این پروژه‌ها گامی موثر در راستای ایجاد بستر مناسب تردد معلولان و جانبازان برداشته و زمینه‌های رضایت آنها را فراهم شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول