اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان خبر داد:

صعود تیم فوتبال جانبازان لرستان به دست یک کشور

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان از قهرمانی و صعود تیم فوتبال هفت نفره جانبازان لرستان به دست یک کشور خبر داد.

صعود تیم فوتبال جانبازان لرستان به دست یک کشور
محمود داودی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: مسابقات فوتبال هفت نفره جانبازان دسته دوم کشور با شرکت 10 تیم در ساری به مدت شش روز در دو گروه پنج تیمی و در مرحله اول به شکل دوره‎ای برگزار شد، که در این مرحله تیم‌های لرستان، تهران، مازندران و قزوین به جمع چهار تیم برتر راه یافتند.
وی افزود: در مرحله نیمه نهایی لرستان و قزوین به ترتیب مازندران و تهران را شکست دادند، که در بازی فینال تیم یک دست و هماهنگ لرستان در یک بازی یک طرفه و پر گل قزوین را با نتیجه 9 بر یک گلباران کرد و به همراه قزوین به لیگ دسته اول فوتبال 7 نفره جانبازان کشور صعود کرد.
مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان گفت: در بازی رده‌بندی تیم تهران دو بر صفر میزبان مسابقات مازندران را شکست داد و به مقام سوم رسید.
داودی‌نژاد تصریح کرد: این مسابقات برای نخستین‌بار برگزار شد و نفرات شاخص به تیم ملی دعوت شدند.
وی در ادامه اسامی تیم قهرمان لرستان را آقایان محسن نصیری، محسن کولیوند، حسین احمدی، مصطفی بابایی، شهرام هاشمی، اصغر زینی‎وند، غلام نجفی، محمد نادری، سید‌علی جمالی، مسعود پایدار، تورج رستمی و سجاد بیرانوند به عنوان بازیکن، محمد احمدی سرمربی، غلام نجفی مربی و احمد نصیری به عنوان سرپرست تیم بیان کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول