اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اردبیل:

ادغام سازمان‌های شهرداری با هدف مدیریت واحد انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: ادغام سازمان‌های متعلق به شهرداری با هدف ایجاد یک مدیریت واحد شهری انجام می‌شود.

ادغام سازمان‌های شهرداری با هدف مدیریت واحد انجام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی عصر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: با توجه به تجربه به دست آمده در طول سه دهه بعد از پیروزی انقلاب به شکل حقیقی مدیریت واحد در اداره امور شهری حوزه برنامه‌ریزی بیشتر احساس شد و در این زمینه مدیریت واحد شهری با هدف کوچک‌سازی بدنه شهرداری و رسیدگی سریع به مشکلات مردم در نظام پارلمانی محلی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: در عمل شهرداری‌ها به ویژه شهرداری کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها به این نتیجه رسیدند که در راستای رسیدن به نقطه ایده‌آل مدیریت واحد شهری ضرورت دارد برخی از سازمان‌ها و نهادهای غیرمرتبط با هم ادغام شوند.
زنجانی خاطر نشان کرد: در همین راستا و با هدف تسهیل حمل و نقل مسافر و بار شهرداری اردبیل نیز با پشتیبانی شورای شهر دو سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی را به همراه فعالیت‌های ترمینال ادغام کرده و با پرهیز از موازی‌کاری سازمان جدید حمل و نقل بار و مسافر شهری اردبیل و حومه را تشکیل داده است.
این مسئول اضافه کرد: با بررسی کارشناسی در جلسات تخصصی و صحن شورا اساسنامه این سازمان مصوب شده و برای اجرا در اختیار سازمان مورد نظر قرار گرفته است.

سرمایه‌گذاری یک‌دستی قول و عمل را می‌خواهد
نایب رئیس شورای شهر اردبیل در ادامه سخنان خود با اظهار تأسف از رد بسیاری از مصوبات شورا آن هم به نفع مردم در شورای حل اختلاف استان گفت:‌ بیشتر مصوبات شورا که جنبه خدمات‌رسانی به شهروندان و عمومی دارد مورد بی‌مهری شورای حل اختلاف استان قرار گرفته و رد شدند.
زنجانی افزود: مصوبات شورا در صورت غیرقانونی بودن با نظارت فرمانداری و شورای استان مورد تجدید نظر قرار می‌گیرد اما در کنار این مجموعه‌های نظارتی شورای حل اختلاف استان نیز گاه حرکت‌های اساسی ما را از بن و ریشه می‌زند و اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین اقدامی در مسیر خدمات‌رسانی صادقانه انجام شود.
وی تصریح کرد: ما در جلسه شورا پیشنهاد کردیم تا برای رفع برخی از سوءتفاهمات پیش آمده شهردار و یا رئیس شورای اردبیل برای توضیحات بیشتر بدون حق رأی در جلسات شورای حل اختلاف استان حاضر شوند و از حق و حقوق شهروندان دفاع کنند تا شاهد مشکلات، نارسایی‌ها و تبعات منفی ناشی از لغو برخی مصوبات گریبانگیر شهروندان و شهر نشود.
این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: ما در یک فضای تعاملی می‌توانیم بستر شکوفایی شهر خودمان را در حوزه‌های مختلف به وجود آوریم وگرنه با بهانه‌جویی‌ها و برخی اقدامات ناشایست نمی‌توان سرمایه‌گذاری را جذب کرد.
وی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری یک‌دستی قول و وعده مسئولان، مدیران و متولیان را می‌خواهد در حالی که بسیاری از مسئولان این استان در ظاهر وعده و قول همکاری با سرمایه‌گذاران را می‌دهند اما در عرصه عمل شهرداری و شورا را به بهانه‌های مختلف در جذب و جلب سرمایه‌گذاران تنها می‌گذارند.
نایب رئیس شورای شهر اردبیل اظهار داشت:‌ امروز شهر اردبیل در مسیر توسعه خود به حرکت‌های تأثیرگذاری نیاز دارد که در این باب دست به دست هم دادن مسئولان و متولیان می‌تواند به رفع کاستی‌ها و تسهیل امور کمک کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول