اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار اردبیل:

شهرداری در تبلیغات انتخابات ورود نمی‌کند/ سازمان پسماند و موتوری ادغام می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل از ادغام دو سازمان موتوری و پسماند این نهاد خبر داد و با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس، گفت: هیچ یک از عوامل شهرداری در تبلیغات انتخابات له یا علیه کاندیدایی ورود پیدا نمی‌کنند.

شهرداری در تبلیغات انتخابات ورود نمی‌کند/ سازمان پسماند و موتوری ادغام می‌شود
صدیف بدری در حاشیه جلسه شورای شهر اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس نهم و تبلیغات شهری ما از تمام همکاران خود خواسته‌ایم تا اجازه ندهند علیه یا له افراد تبلیغات نامناسب انجام شود.
وی بیان داشت:‌ شهرداری به دور از هرگونه دخالت به کار قانونی خود اقدام می‌کند و سعی می‌کند فضای مناسبی را برای تبلیغات و همچنین استفاده یکسان تمام کاندیداها از فضاهای موجود فراهم کند.
 
سازمان پسماند و موتوری ادغام می‌شود
شهردار اردبیل با بیان اینکه ادغام سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی با تصویب شورای شهر اردبیل به زودی اجرایی و عملیاتی می‌شود از ادغام دو سازمان موتوری و پسماند شهرداری خبر داد.
وی بیان داشت: ‌هدف ما از این ادغام‌ها کوچک‌سازی بدنه شهرداری و عملکرد تاثیرگذار و مناسب در راستای خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است.
این مسئول خاطرنشان کرد: با این ادغام مشکلات مالی سازمان‌ها برطرف شده و سازمان شهرداری نیز در قالب تیپ اساسنامه‌ای سعی می‌کند این ادغام‌ها را در دستور کار قرار دهد.
بدری به مزایای دیگر این ادغام‌ها اشاره کرد و افزود: هم اکنون برخی از سازمان‌ها در پرداخت حق بیمه و مالیات با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند که امیدواریم با این ادغام هم عرصه برای ارائه خدمات به مردم مناسب‌تر شده و هم مشکلات جریمه و معوقه بیمه و مالیات سازمان‌های وابسته به شهرداری برطرف شود.
 
پرداخت دو میلیارد تومان یارانه صدور پروانه مسکن
شهردار اردبیل در ادامه به دیدار اخیر خود با وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: ‌در این نشست سعی کردیم مشکلات شهرداری اردبیل را با وزیر راه و شهرسازی مطرح کنیم و نیکزاد نیز دو میلیارد تومان از بابت صدور پروانه مسکن مهر به حساب شهرداری اردبیل پرداخت کرد.
وی به توافقات خوب و وعده‌های وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: قرار شد این وزارتخانه شهرداری اردبیل را در تکمیل کمربندی به ویژه اجرای مسیر کند‌روی وحدت تا پل هوایی کمک کند.
بدری در پایان سخنان خود از حمایت‌های همه جانبه نیکزاد قدردانی کرد و ابراز داشت: قرار است جلسه مشترک شهردار و شورای شهر با وزیر راه و شهرسازی برگزار شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول