اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

آموزش و پرورش قزوین در حال ترقی است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: آموزش و پرورش قزوین در حال ترقی است.

آموزش و پرورش قزوین در حال ترقی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم عصر سه‌شنبه در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، بیان کرد: هفتم و نهم دی در تاریخ کشور و استان قزوین به عنوان روزی ماندگار ثبت شده است.
وی ادامه داد: انشاءالله در این ایام بتوانیم زحماتی که مردم عزیز ایران اسلامی کشیدند را پاس بداریم.
استاندار قزوین اضافه کرد: یکی از مسائلی که در بررسی موضوع‌های مختلف باید در نظر گرفت بحث ضوابط قانونی است یعنی باید روی ضوابط قانونی پایبند باشیم از طرفی شرکت‌های خدمات‌رسان باید درآمدی داشته باشند تا هزینه کنند.
وی افزود: در حوزه هدفمندی یارانه‌ها دستگاه‌های خدمات‌رسان از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند چرا که باید درآمد را وصول و تعهدشان را به انجام برسانند.
عجم عنوان کرد: انتظار ما این است که مصارف را کنترل کنیم یعنی فرهنگ صرفه‌جویی را بیاموزیم و همه را با این فرهنگ آشنا کنیم.
وی تصریح کرد: باید فرهنگ صرفه‌جویی در میان دانش‌آموزان، معلمان و کارکنان آموزش و پرورش تسری پیدا کند.
استاندار قزوین توضیح داد: در خصوص هزینه انشعاب برق و برداشت شرکت برق و آموزش و پرورش از این ماده قانونی، لازم است استفساریه‌ای در خصوص مغایرت ماده 112 و 118 گرفته شود.
وی اعلام کرد: در بحث اعتبارات لازم است اولویت‌ها را در نظر بگیریم چرا که قوانین مختلفی وجود دارد ولی باید اولویت‌ها را در نظر گرفت و از طرفی نیز در انجام کار تنها به اعتبار دولتی اکتفا نکرد.
عجم گفت: خوشبختانه شاهدیم که در آموزش و پرورش استان پله‌های ترقی در حال پیموده شدن است و آموزش و پرورش استان نیز برنامه پنج ساله‌ای را برای خود مدون کرده که اقدام خیلی خوبی است.
وی یادآور شد: در بحث ارتقاء تحصیلی دانش‌آموزان من انتظاراتی داشتم که گرچه همه آن انتظارات محقق نشده ولی شرایطی که وجود دارد نشان می‌دهد در حال حرکت به این سمت هستیم.
انتهای پیام/ص20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول