اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره خبر داد

مشارکت 3 هزار دانش‌آموز در گفتمان‌های دینی در شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره از مشارکت 3 هزار دانش‌آموز در گفتمان‌های دینی در شبانکاره خبر داد.

مشارکت 3 هزار دانش‌آموز در گفتمان‌های دینی در شبانکاره
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد عصر دوشنبه در آیین برگزاری گفتمان‌های دینی در شبانکاره اظهار داشت: برای ترویج معارف اسلامی باید در هر زمان و مکان آماده باشیم و باید با کج‌روی‌ها و انحرافات با همه وجود مقابله کنیم.
وی افزود: امروز دشمنان به قدرت ایران اسلامی اذعان دارند و می‌دانند که به هیچ عنوان نمی‌توانند در برابر ایران بایستند و به همین دلیل به دنبال تهاجم فرهنگی و جنگ نرم هستند و تلاش دارند با گمراه کردن جوانان و تضعیف اعتقادات دینی نقشه‌های خود را عملی کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره بیان داشت: در 9 ماه سال جاری برنامه‌های متنوع و ارزشمندی در راستای گسترش معارف اسلامی تدارک دیدیم و بیش از 500 برنامه فرهنگی و دینی در این مدت در مساجد و حسینیه‌ها و اماکن و مدارس شبانکاره برگزار شده است.
نیک‌نژاد یادآور شد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در مدارس و دانشگاه‌ها و دعوت از اساتید و محققان برجسته علوم دینی و اسلامی در سال جاری با شتاب و کیفیت خوبی در این منطقه انجام شده است.
وی افزود: باید فضای ادارات و نهادها و مدارس را به سمت معنویت و اخلاق اسلامی سوق دهیم و باید جوانان را با ترفندهای دشمنان آشنا کنیم.
رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره از برگزاری گفتمان‌های دینی برای 3 هزار دانش‌آموز در شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش، طلایه‌داران بصیرت و مروجان عاشورایی به مدارس و آموزشگاه‌های شبانکاره اعزام شدند و بیش از 3 هزار دانش‌آموز در گفتمان‌های دینی شرکت و از برنامه‌ها استفاده کردند.
نیک‌نژاد اذعان داشت: اجرای این برنامه‌ها در مدارس هم‌افزایی فکری و اخلاقی و مبارزه با جنگ نرم و آگاهی بیشتر جوانان و نوجوانان در مقابل توطئه دشمنان به شمار می‌روند. 
وی متذکر شد: این گفتمان‌ها بعد از پایان امتحانات مجدداً در مدارس برگزار خواهد شد و انتظار داریم اساتید و معلمان همکاری بیشتری با این برنامه‌ها داشته باشند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول