اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش یزد خبر داد

افزایش سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزان یزدی

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از افزایش سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزان یزدی خبر داد.

افزایش سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزان یزدی
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، محمدحسین رضایی پیش از ظهر امروز در جشنواره ورزشی دانش‌‌آموزان بافق و مراسم تجلیل از برترین‌های ورزش این شهرستان اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزان یزدی در دولت نهم و دهم رو به رشد بوده و افزایش داشته است.
وی خاطرنشان کرد: سرانه فضاهای ورزشی آموزشگاه‌های استان یزد رشد قابل توجهی داشته و امسال نیز ۱۰ سالن ورزشی به مجموعه فضاهای ورزشی دانش‌آموزان استان یزد اضافه شده است.
رضایی افزود: این فضاهای ورزشی در شهرها و نقاط مختلف شهرستان‌های میبد، تفت، طبس، خاتم، مهریز و یزد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.
این مسئول عنوان کرد: در این راستا چهار زمین چمن مصنوعی نیز با اعتبار ۲ میلیارد ریال در شهرهای تفت و میبد و نواحی ناحیه یک و دو یزد در هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
رضایی سرانه فضای ورزشی به ازای هر دانش‌آموز یزدی را یک متر مربع اعلام کرد و گفت: در حال حاضر استان یزد با این میزان سرانه فضای ورزشی برای دانش‌آموزان فاصله دارد، اما با همت مسئولان و دولت‌مردان این سرانه روز به روز افزایش خواهد یافت.
وی با اشاره به مصوبات سفر سوم هیئت دولت به یزد در حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش عنوان کرد: احداث 50 سالن ورزشی 12 زمین چمن مصنوعی و 12 باب استخر سرپوشیده از مهم‌ترین مصوبات سفر سوم هیئت دولت به استان یزد در حوزه آموزش و پرورش استان یزد است.
رئیس تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: بر اساس سرانه ورزشی موجود در شهرستان‌های استان، اولویت‌ها از سوی این اداره کل مشخص و به استانداری ارسال شده، اما هنوز از لحاظ اجرا ،اجرایی نشده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: از این مصوبات، احداث یک باب زمین چمن مصنوعی، یک باب استخر سرپوشیده و یک باب سالن ورزشی سهم شهرستان بافق است.
رضایی اذعان داشت: بر اساس مصوبات سفر تا سال 92 طی سه سال باید این فضاهای ورزشی آماده شود و در اختیار آموزش و پرورش استان یزد قرار گیرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول