اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستان‌آباد:

هدیه مقام معظم رهبری بین دانش‌آموزان تیکمه‌داش توزیع شد

خبرگزاری فارس: فرماندار بستان‌آباد از توزیع هدایای مقام معظم رهبری به بیش از 3 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی و راهنمایی بخش تیکمه‌داش خبر داد.

هدیه مقام معظم رهبری بین دانش‌آموزان تیکمه‌داش توزیع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد الیاس گل محمدزاده صبح امروز در آیین اهدای هدایای مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان بخش تیکمه داش، ولایت فقیه را بزرگ‌ترین نعمت خداوند بر مردم ایران عنوان کرد و اظهار داشت: عشق و علاقه ملت به رهبری خدشه ناپذیر و مستحکم‌تر از هر زمان دیگری است.
وی افزود: دشمنان در تمام لحظه‌ها به دنبال این موضوع هستند که مسیر انقلاب را به انواع ترفندها منحرف کنند که در سایه رهبری ولی امر مسلمین و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه تا به امروز موفق نشده‌اند.
وی با بیان اینکه بیش از 3 هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی و راهنمایی بخش تیکمه داش از هدایای ارسالی رهبر معظم انقلاب برخوردار خواهند شد، ولایت‌پذیری مردم بستان‌آباد در مقاطع گوناگون را یادآور شد و گفت: این مردم روز 12 اسفند‌ماه نیز با مشارکت گسترده در انتخابات مجلس نهم بار دیگر بیعت خود را با رهبری نشان خواهند داد.
گل محمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود به رونمایی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: این سند  قانون اساسی آموزش و پرورش محسوب می‌شود و می‌تواند در راه تحقق ماموریت‌های بزرگ تعلیم و تربیت نقش اساسی ایفا کند.
فرماندار شهرستان بستان‌آباد تفکر محوری و توجه ویژه به اخلاق دینی را از مهم‌ترین ابعاد این سند برشمرد و گفت: نقش دانش‌آموزان و معلمان در دستیابی به اهداف چشم انداز 20 ساله کشور بسیار حائز اهمیت است و باید با توجه ویژه به آموزش و پرورش سرعت پیشرفت کشور را مضاعف کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول