اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

1800 نفر انتخابات شوشتر را برگزار می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: بیش از یک‌هزار و 800 نفر در جریان انتخابات شوشتر همکاری می‌کنند و در این باره تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

1800 نفر انتخابات شوشتر را برگزار می‌کنند
حیدر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: مشارکت مردم در برگزاری انتخابات می‌تواند ضریب خطا و تخلف را کاهش دهد و در ایران نیز چنین شرایطی در انتخابات حکم‌فرماست.
وی با اشاره به مشارکت مردم در این فرایند گفت: در انتخابات شوشتر بیش از یک‌هزار و 800 نفر همکاری می‌کنند و این تعداد از شورای اجرایی تا نظارت را تشکیل می‌دهند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: برای اعضای هیئت‌اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی باید هشت نفر از میان معتمدان شهر انتخاب شوند که به این منظور افراد واجد شرایط شناخته شده و دارای حسن شهرت در سطح شهرستان شوشتر هستند.
وی با اشاره به دیگر افراد انتخاب شده برای این شورا گفت: در این هیئت نیز پنج نفر باید به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شوند که علاوه بر اعضای اصلی این تعداد نیز به هیئت نظارت معرفی شده‌اند.
نجفی با اشاره به شرایط انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران افزود: در ایران مردم خود انتخابات را برگزار و این پروسه را مدیریت می‌کنند و دولت و عوامل دولتی به نوعی تدارکات‌چی و هماهنگ‌کننده شرایط برای مردم برای برگزاری انتخاباتی پرشور هستند.
وی با اشاره به اینکه اعضای هیئت نظارت نیز با انتخابات معرفی می‌شوند، خاطرنشان کرد: اعضای هیئت نظارت با حضور 26 نفر معتمد شهرستان شوشتر و فرماندار به صورت مخفی انتخابات می‌کنند و از این تعداد هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب می‌شوند و برای شوشتر نیز همین روند طی شد.
فرماندار شوشتر تاکید کرد: باید تلاش کرد تا انتخاباتی پرشور و گسترده با حضور حداکثری مردم برگزار شود و در این باره باید همه مسئولان همت گمارند.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات باید تنها در راستای انتخاب افرادی شایسته و توانمندی نظام جمهوری اسلامی باشد و از این روند هر کس انتخاب شود محترم و نماینده مردم است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول