اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ثبت نام 24 نفر دیگر

تعداد داوطلبان انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی به 64 نفر رسید/ نخستین داوطلب زن ثبت نام کرد

خبرگزاری فارس: کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس در استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: در پایان سومین روز از ثبت نام داوطلبان نمایندگی، 64 نفر مدارک خود را تحویل دادند.

تعداد داوطلبان انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی به 64 نفر رسید/ نخستین داوطلب زن ثبت نام کرد
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز براساس این گزارش بیشترین نامزد از شهرستان تبریز با 17 نفر است و در شهرستان بناب تاکنون ثبت نامی صورت نگرفته است. 
سه نفر از ثبت نام‌کننده‌ها زن هستند.

تعداد داوطلبان انتخابات مجلس تبریز به 17 نفر رسید 
 فرماندار تبریز گفت: تا پایان سومین روز از ثبت‌نام  17 نفر از داوطلبان نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو  ثبت نام کردند.
محمود چمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه امروز با ثبت نام هفت نفر دیگر برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو تعداد داوطلبان این حوزه به 17 نفر رسید، اظهار کرد: تعداد کاندیداهای ثبت‌نام‌کننده نشان از شور و نشاط انتخاباتی داشته و در مقایسه با سه روز اول دوره‌های قبلی انتخابات بی‌نظیر است.
وی انتخابات را یک امر ملی دانست و افزود: در کشور ما همه مسئولان با رای مردم سرکار می آیند.
چمنی با بیان اینکه درباره استقبال کاندیداها در روزهای نخست ثبت‌نام، اظهار کرد: مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه فراهم شده و آمادگی لازم برای برگزاری مراحل انتخابات بر اساس برنامه زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور وجود دارد.
وی افزود: تمام جریان انتخابات باید در انجام وظایف خود اخلاص و لزوم صیانت از آرای مردم را مدنظر داشته باشند.  
چمنی درخصوص  مدت زمان ثبت‌نام کاندیداها افزود: ثبت‌نام داوطلبان از سوم دی‌ ماه سال جاری آغاز و جمعه 9دی‌ ماه پایان می‌یابد و داوطلبان می‌توانند از ساعت هشت صبح تا 17 به فرمانداری مراجعه کنند.

نخستین داوطلب در آذربایجان شرقی از حوزه سراب ثبت‌نام کرد
محمدرضا بیرامی فرماندار شهرستان سراب گفت: در سومین روز از ثبت نام داوطلبان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اولین بانوی سرابی ثبت نام کرد.
محمدرضا بیرامی با اشاره به اینکه این شهرستان در هشت دوره گذشته نماینده زن در مجلس نداشته است، افزود: اولین داوطلب زن سراب در انتخابات مجلس، صبح امروز با حضور در فرمانداری، اقدام به نام نویسی کرد.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نهمین دوره مجلس در آذربایجان‌شرقی نیز از داوطلبان نمایندگی درخواست کرد زمان ثبت‌نام را به روز آخر موکول نکنند.
عباسعلی اسدی گفت: ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دوره نهم مجلس شورای اسلامی از صبح روز شنبه در 13 حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی آغاز شده و تا روز جمعه ادامه دارد.
انتهای پیام/ز20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول