اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

متکدیان پاکستانی در آبپخش جمع‌آوری شدند

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: متکدیان پاکستانی در آبپخش جمع‌آوری شدند.

متکدیان پاکستانی در آبپخش جمع‌آوری شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌‌روز عصر دوشنبه در نشست شورای بهداشتی آبپخش اظهار داشت: بحث سلامت به دلیل ارتباط مستقیمی که با مردم دارد یکی از مسائل مهم و کلان کشور است و مسئولان باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.
وی با بیان اینکه ادارات و نهادهایی از قبیل مراکز بهداشتی، آب‌وفاضلاب و شهرداری‌ها نقش مهم و تعیین کننده‌ای در زمینه بهداشت شهری و روستایی دارند، اضافه کرد: نهادهایی که با بحث سلامت سر و کار دارند باید با برنامه‌ریزی‌های راهبردی در راستای توسعه شاخص‌های بهداشتی در جامعه گام بردارند.
خرم‌‌روز بیان داشت: دفن و امحاء زباله‌های شهری تاثیر مهمی در بهداشت جوامع انسانی دارد و باید در دفن زباله‌های روزانه شهر آبپخش طوری عمل شود که سلامت مردم به مخاطره نیفتد.
بخشدار آبپخش با اشاره به تولید و جمع‌آوری روزانه 10 تن زباله شهری در آبپخش افزود: باید با همکاری اداره محیط زیست مکانی مناسب برای جمع‌آوری و دفن زباله‌های شهری انتخاب شود که سلامت محیط زیست و شهروندان به خطر نیفتد و لطمه‌ای به چهره شهر وارد نشود.
خرم‌روز اذعان داشت: شهر آبپخش یکی از مناطق سوق‌الجیشی گردشگری استان است و سالانه مسافران زیادی در این شهر عبور می‌کنند و باید چهره شهر طوری جذاب، شاداب و تمیز باشد که مسافران هنگام عبور از این شهر لذت ببرند.
وی با اشاره به شکایت مردم از رهاسازی فاضلاب‌های خانگی به سطح کوچه‌های شهر تصریح کرد: دفع آب‌های فاضلاب شهری در برخی کوچه‌ها و محلات شهر نارضایتی مردم را به دنبال داشته و برای احقاق حقوق شهروندان به افراد مذکور تذکر داده‌ایم و در صورت تکرار و عدم همکاری در این زمینه برخورد قانونی خواهیم کرد.
این مسئول از جمع‌آوری متکدیان پاکستانی در آبپخش خبر داد و ابراز داشت: متکدیان پاکستانی و افغانی باید توسط نیروی انتظامی از سطح شهر جمع‌آوری شوند و در این زمینه مکاتبات و پیگیری‌هایی انجام شده و در ماه گذشته این امر با موفقیت انجام شده است.
بخشدار آبپخش تاکید کرد: حفظ سلامت مردم یکی از مهم‌ترین وظایف اعضای شورای بهداشتی بخش است و با تمام افرادی که به هر نحو سلامت افراد جامعه و بهداشت شهر را به مخاطره بیندازند برخورد جدی خواهیم کرد.
خرم‌روز اذعان داشت: افرادی که در امر پرورش سگ فعالیت دارند باید ظرف یک ماه از تاریخ اخطار توسط مرکز بهداشتی بخش نسبت به رهاسازی سگ‌ها و تخلیه خانه از سگ‌ها اقدام کنند و در غیر این صورت توسط دادسرای عمومی با آنها برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول